ik krijg een foutmelding bij aanvragen groei groter spaarrekening

Forum particulier | Sparen

Reageer
Highlighted
Nieuwe leeuw

ik krijg een foutmelding bij aanvragen groei groter spaarrekening

Een Groei Groter Rekening openen voor uw kind

Spaarrekening openen

1. 1Ouder en Kind
  2. 2Aanvragen
  3. 3Controleren
  4. 4Bevestigen met TAN-code

Er is helaas een kritieke fout opgetreden. Probeert u het later nogmaals. Onze excuses voor het ongemak.

Meldingscode 505.505.704

ING | Moderator

Re: ik krijg een foutmelding bij aanvragen groei groter spaarrekening

Hoi @renaaate, dat kan niet de bedoeling zijn. Wil je eerst eens je browser opschonen of het in een andere proberen?

Hoor graag of het gelukt is Smiley Vrolijk

Vriendelijke groet,

Julita

Betrokken leeuw

Ik krijg dezelfde melding bij het gaan naar stap 2 (na een seconde of 5). Bij verschillende browsers en op verschillende apparatuur.

Leeuwenkoning

[ Bewerkt ]

@Vitho,

is een fout aan de kant van ING. Ook ik krijg de foutmelding "Er is helaas een kritieke fout opgetreden. Probeert u het later nogmaals. Onze excuses voor het ongemak."  na stap 1.

ING | Moderator

@Vitho, de genoemde foutmelding wordt vaak gegeven wanneer de browser toe is aan opschoning. Wanneer na het opschonen de foutmelding nog steeds te zien is, dan moeten we er inderdaad naar gaan kijken zodat het opgelost kan worden!

In de tussentijd is het altijd mogelijk om een Groei Groter Rekening te openen door een chat te starten via Mijn ING of door te bellen met 020 22 888 88. De opening is dan direct geregeld ;-)

Groeten,

Sabrina

Moderator (ING)

Betrokken leeuw

Hoi Sabrina,

Dat had ik reeds getest, overigens werkte het gisteravond wel weer naar behoren. We hebben de rekening aan kunnen maken Smiley Vrolijk

ING | Expert

Beste @renaaate en @Vitho,

Er is achterhaald waarom jullie deze foutmelding kregen. Deze is onterecht omdat de spaarrekening toch wordt geopend. Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend werkt, sorry daarvoor. Wij hebben in het openingsproces een technische aanpassing gedaan. Hierdoor wordt deze foutmelding niet meer getoond.

Bedankt voor jullie melding. Hiermee voorkomen we deze melding bij andere klanten.