Oranje rekening

Forum particulier | Sparen

Reageer
Highlighted
IRT
Betrokken leeuw

Oranje rekening

Bij de oranje rekening staat nu een ander nummer eronder i.p.v. bijbehorende bankrekening. Heel onhandig als je meerdere oranje rekeningen hebt! 

Ervaren leeuw

Re: Oranje rekening

@IRT

Klopt - maar je kunt het zelf wijzigen. Ga naar Sparen, selecteer de betreffende rekening en klik op Wijzigen. Bij Spaardoelnaam kun je de gewenste naam (bv de naam van de bijbehorende betaalrekening) invullen.

IRT
Betrokken leeuw

Bedankt! 

Behulpzame leeuw

@IRT alles over doelsparen kun je lezen en bekijken via onderstaande link:

https://www.ing.nl/particulier/sparen/doelsparen/index.html

Nieuwe leeuw

ik wens alleen voor mijzelf te sparen dat bis het beste doel vind ik, en voor de rest blijven jullie er maar met je handen van af wil je lenen trekken jullie iemand een poot uit en andersom krijg je niets lekker alles doe jullie met een ander zijn spaargeld zielig hoor!

Betrokken leeuw

Het is inderdaad heel onhandig dat bij het omzetten van een spaarrekening naar een oranjerekening er een heel nieuw nummer verschijnt.

Na het bellen met ING klantenservice zeggen ze dat ING deze omzetting doet omdat dat gemakkelijker voor de klant is!! Maar: het is helemaal niet gemakkelijker, het is verwarrend en het leidt tot vergissingen bij het overboeken.

Dus ING: stop dit rare gedoe en maak gewoon gebruik van het rekeningnummer dat bij deze spaarrekening hoort. 

Als jullie het hiermee eens zijn: reageer dan, want ING vindt dit heel normaal, en zegt zelfs dat als ik de enige klager ben, ze helemaal niets gaan doen.

Betrokken leeuw

Ja, maar het andere nummer blijft daar ook staan; je probeert daarmee iets te repareren wat ING fout doet. Dus ING moet hierop worden aangesproken.

IRT
Betrokken leeuw

Ik ben het helemaal met je eens, het is zeker een klacht van mij. Heb het voor mijzelf duidelijker gemaakt, maar de oude omschrijving was veel duidelijker. Zeker met overschrijven naar je spaarrekening. Dit bericht ter ondersteuning van de klacht, ik wil er verder niet te veel energie in steken.