contante storting kost geld?

Forum particulier | Overige bankzaken

Reageer
Highlighted
Nieuwe leeuw

contante storting kost geld?

Bij elke keer het contante storten wordt automatische 6 euro afgeschrijfd. Dat heb ik nooit van gehoord en vind ik erg vreselijk.  Hebben jullie ook zo'n probleem gehad? 

Leeuwenkoning

Re: contante storting kost geld?

[ Bewerkt ]

@Congying,

de eerste zes stortingen in een jaar (vanaf volgend jaar: de eerste vier stortingen) zijn gratis voor particulieren. Zie ook de uitleg van @Erikje bij Transactiekosten bij storting op eigen rekening waarom ING (en andere banken) geld vragen voor het storten van contant geld.

En om jouw vraag te beantwoorden: neen, ik hoef dat nooit te betalen, want ik stort minder dan eens per jaar geld (en neem doorgaans ook minder dan eens per jaar geld op), want ik probeer zoveel mogelijk betalen met contant geld te vermijden.

Betrokken leeuw

Storten eigen rekening

Het is toch echt niet te geloven dat de ING geld vraagt voor het storten op je eigen rekening. Vandaag welgeteld 13,50 Euro ( briefje van 10 en 3 euro en 50 eurocent ) gestort op mijn eigen rekening. Zie ik net dat mij dit 6 Euro kost. Betreft de 7e storting. Echt te zielig voor woorden. TOP BANK
Betrokken leeuw

Zit nog te denken dat ik het te absurd vind dat het geld kost. Zielige bank. Heb de meeste zaken overgeheveld naar een andere bank.
Leeuwenkoning

@Westra,

en bij welke bank is contant geld storten dan altijd gratis?