Wel inloggen, maar niet verder komen

Forum particulier | Overige bankzaken

Reageer
Nieuwe leeuw

Wel inloggen, maar niet verder komen

Hallo Mensen,

De laatste weken heb ik een probleem met internetbankieren. Als ik in mijn browsers (Chrome en Firefox) naar MijnING ga, kan ik wel inloggen met naam en wachtwoord, maar daarna blijft scherm hangen en laadt Mijn ING niet mijn rekeningen.

Ik blijf dan wachten en wachten en kom niet verder... Dus gebruik alleen ING Mobiel app.

Iemand herkenning hiermee?

Vriendelijke dank al vast!

Hanzeeo

Leeuwenprins

Re: Wel inloggen, maar niet verder komen

Waarschijnlijk is er is mis met je cookies. Wat je moet doen is je cookies schonen. Afhankelijk van je browser kun je alleen de cookies van ing.nl wissen. Hoe dit moet vind je hier:

http://www.hoemoetje.com/tag/cookies-verwijderen/

Betrokken leeuw

Ik heb hetzelfde probleem. Cookies en cache verwijderen helpt niet. Heb jij al oplossing?

Leeuwenkoning

@HenkBerk,

zie je na inloggen alleen een oranje balk bovenaan? Dan zou het kunnen dat je bent overgezet naar de nieuwe Mijn ING. Het is bekend dat een nieuwe versie van Firefox samen met de Add-on LastPass problemen geeft, zie Nieuwe mijn ING geeft blanco pagina door Lastpass add-on in Firefox.

Betrokken leeuw

Inderdaad, na plaatsen van mijn bericht kwam ik de tip betreffende Last-Pass tegen en dat is de 'boosdoener'. Even uitschakelen helpt. Is natuurlijk wel extra gedoe. Hopelijk komt of ING of Last-Pass met een fix.