Re: Vervanging beveiligingssoftware IBM Trusteer door Hitman Pro

Forum particulier | Overige bankzaken

Reageer
Wijze leeuw*

[ Bewerkt ]

Hallo @jan45

Ik was meer geinteresseerd wat de medewerker te melden had.

ter info: ik ben geen ING medewerker Vrolijke kat 

Ik denk dat u in het topic waar uw bericht nu mee samengevoegd is veel infor over alternatieven kunt vinden.

Jonge leeuw**

@jan45: ik vind het een zinloze actie omdat je ING niet kunt verplichten jouw PC te beveiligen.
AH
Jonge leeuw***

Belachelijkom Trusteer te vervangen door Hitman Pro ,en dan via de rentepuntenwinkel dit ook nog aanbieden voor 1250 rentepunten en 12,50 bijbetalen.

Over rente praten we maar niet meer die is allang van de baan. En elk jaar vernieuwen is ook nog prachtig. Maar ING ik koop al Mac Affee in de rentepuntenwinkel voor 3 pc,s (Bovengenoemde  Hitman Pro is notabene voor 1 PC )  Dus vind ik het dan niet meer zo nodig.

Highlighted
Jonge leeuw**

[ Bewerkt ]

Ik wil alleen graag even melden , dat ik het erg vindt dat de ING  een gratis dienst opheft en dat we nu andere software moeten gaan kopen ?? . Heel jammer

ING | Moderator

[ Bewerkt ]

Hoi @rvanschaik57

Om het overzichtelijk te houden heb ik je topic samengevoegd met een groter topic over hetzelfde onderwerp.

Groet,
Jeroen

Welp***

Het ergste komt nog.....Hitman Pro werkt NIET op een Mac (apple)

Daar wordt totaal niet over gesproken !

ING | Moderator

[ Bewerkt ]

@phiool,

Zoals in de Q&A hierboven vermeldt:

Is HitmanPro.Alert ook beschikbaar voor mijn Apple computer? - Nee, HitmanPro.Alert is alleen beschikbaar voor een PC met Windows. Wel hebben we een ander product in de rentepuntenwinkel wat u kunt gebruiken op uw Apple computer: ESET MultiDevice Security.

Groet,

Hilde

AH
Jonge leeuw***

[ Bewerkt ]

Ben het er helemaal mee eens en anders hebben we Antoinette Herzenberger van Radar nog. Komende zaterdag kan je naar de ING Bank om je digitale wensen aan te horen bij de bank. Met Zijn allen naar de bank om te vragen of ze gek geworden zijn met hun verplichte beveiligingssofware. Ik snap niet dat dit zo maar kan. Jarenlang was ik Postbank klant tot grote tevredenheid ,maar sinds de NMB (de vroeger bank die met je meedenkt ) aan het roer staat als ING is het een stuk veranderd!!!

Voormalig lid

[ Bewerkt ]

@AH, inderdaad en niet ten goede.

Jonge leeuw*

[ Bewerkt ]

Weer zo'n klant onvriendelijke actie van ING. Moet je nu gaan betalen voor iets wat de bank zelf dient te verzorgen.Als klant van ING moet ik veilig mijn bankzaken via de PC kunnen regelen.de banken verdienen al genoeg aan ons.

Wat kan er eigenlijk gebeuren als ik geen HitmanPro aanschaf en installeer?

Er wordt door ING jaarlijks miljoenen verdient aan die simpele klanten die verplicht zijn de bankzaken op die manier te doen zoals het nu al jaren gaat.

De banken zorgen steeds weer dat zij op een gemakkelijke manier veel geld verdienen zonder daar ook maar de minste inspanning te verrichten.

Het lijkt bijna op autoritair gedrag zo van kijk wij als grote bank maken zelf wel uit wat de klantjes moeten doen om met ONS zaken te mogen doen.

Het maakt niet uit over te stappen naar een andere bank want die doen hetzelfde namelijk macht uitstralen