Aankondigingen

LET OP! Aan al het goede komt een eind en zo ook deze Community.

Omdat wij daar willen zijn waar onze klanten zijn, hebben we besloten per 1 juni 2018 te stoppen met de ING Community in Nederland. Jammer? Ontzettend! Verdrietig? Ja, ook een beetje! Het einde van de wereld? Nee, dat gelukkig niet! We bieden namelijk nog een heleboel andere mogelijkheden om antwoorden op vragen over onze dienstverlening te krijgen en feedback te geven.

Op 1 juni a.s. zal de ING Community offline gaan. Dat betekent dat je de ING Community vanaf dat moment niet meer kunt bezoeken. Wil je nog content teruglezen of opslaan in je eigen archief? Doe dit dan de komende weken!

Wil je meer lezen over deze beslissing? Kijk dan hier!

Status Bankcheque

Forum particulier | Overige bankzaken

Reageer
Highlighted
Nieuwe leeuw

Status Bankcheque

[ Bewerkt ]

Ik heb op 13 november twee spaanse bankcheques naar de ING gestuurd. Ik voldoe aan alle voorwaarden, die de ING aan de bankcheques stelt. Toch krijg ik bij navraag, telefonisch of via de chat, geen enkele informatie over de status van de ingezonden cheques. Ik ben dus totaal onzeker over wat er met die cheques is gebeurd. Via TPG post weet ik, dat de cheques in A'dam zijn ontvangen, maar daarna alleen maar stilte en bij navraag is info alleen mogelijk, als ik daartoe een officieel en betaald verzoek indien.  Ik moet dus maar gewoon afwachten, wat er met mijn geld gaat gebeuren.  Ik zou graag bericht hebben over de status van de cheques. Wie kan ik daarvoor benaderen?  Klantenservice kan niets voor mij doen.

ING | Moderator

Re: Status Bankcheque

@TonnyP ik heb het onderwerp van jouw bericht aangepast zodat het voor andere leden ook direct duidelijk is waar jouw bericht overgaat.

Groeten,

Daphne

Leeuwenprins

Re: Status Bankcheque

[ Bewerkt ]

Het is natuurlijk een dure en langdure oplossing om bankcheques uit Spanje te accepteren, maar daar is het nu te laat voor. Als men het geld naar je rekening had overmaakt was het gratis geweest en had het geld binnen 2 werkdagen op je rekening gestaan.

https://www.ing.nl/particulier/betalen/buitenland/buitenland-betaling/bankcheque/index.html