Pin- en opnamelimiet wijzigen op website

Forum particulier | Overige bankzaken

Reageer
Highlighted
Behulpzame leeuw
Geaccepteerde oplossing

Pin- en opnamelimiet wijzigen op website

Ik regel zonder problemen waar mogelijk mijn bankzaken via de app op iPad Air 2. Voor het wijzigen van mijn daglimiet pinnen en opnemen moest ik echter naar de website. Daar ervoer ik problemen bij het wijzigen/invoeren van de bedragen en data. Als ik op de kalender tikte kreeg ik geen reactie. Zodra ik één teken in een leeg vakje had ingevoerd versprong de cursor naar beneden. Diverse malen heb ik geprobeerd iets in te voeren en uiteindelijk maar “onzichtbaar” op de plek waar de cursor stond mijn gegevens ingetikt (ik zag in beeld niet wat ik deed). Na “return” zag ik in het juiste vakje wat ik had gedaan.
Ben ik de enige met dit probleem? Hoe kan dit opgelost worden?

Leeuwenkoning

Re: Invoeren van bedrag en datum op website

@Centientje,

het soort probleem dat je noemt kan vaak worden verholpen door de cache van jouw browser leeg te maken. Zie bijvoorbeeld https://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen ho je dat kunt doen bij jouw browser.

Behulpzame leeuw

Dankjewel. Cache had ik al geleegd.

Leeuwenkoning

[ Bewerkt ]

@Centientje,

andere browser proberen? Misschien een probleem met twee virusscanners die elkaar in de weg zitten? In het verleden gaf bijvoorbeeld Trusteer samen met een andere virusscanner wel eens dit soort vreemde problemen.

Heb net zelf voor de zekerheid mijn limiet voor de betaalpas tijdelijk aangepast en dat gaf geen probleem; alles was zichtbaar.

PS. Heb jouw berichten samengevoegd en in het forum particulier > 'Overige bankzaken' geplaatst.

Behulpzame leeuw

[ Bewerkt ]

Ik werk op mijn iPad en gebruik Safari. Ik heb zowel privé als vrije modus geprobeerd. Uw antwoord Ron1961 heeft m.i. betrekking op gebruik pc.

Behulpzame leeuw

Ik had het probleem gisteren. Zo-even heb ik het nog eens geprobeerd, en het lukte wel, zoals het hoort. Probleem is nu dus zomaar opgelost. Bedankt voor uw reacties Ron1961.

Leeuwenkoning

[ Bewerkt ]

@Centientje,

mooi dat het is opgelost!