Overboeking van een stichting

Forum zakelijk | Overige bankzaken

Reageer
Highlighted
Behulpzame leeuw

Overboeking van een stichting

Ik heb een overeenkomst bereikt met een koper die mij een bedrag van 450,- heeft overgemaakt uit een rekening van een stichting van ABN AMRO.
Dit is 10-01-2018 gebeurt.
De persoon heeft mij aangegeven dat het gisteren 11-01-2018 om 19.12 pas verwerkt is, Hoelang duurt dit voordat het op mijn ing rekening is bijgeschreven? Is er iemand die hier een antwoord op heeft??

Bij voorbaat dank!
Leeuwenkoning

Re: Overboeking van een stichting

@RubenV,

vreemde opmerking dat een overschrijving van woendag pas gisteren wordt verwerkt, maar goed. Als er gisteren om 19.12 geld van ABN Amro naar jou is overgeschreven, dan zal dat vandaag op jouw Betaalrekening worden bijgeschreven. Zou verwachten dat het al bijschreven zou zijn, maar het kan nog tot ca 18.00. Alleen in uitzonderlijke gevallen kan het door een storing bij één van de banken een werkdag langer duren, maar daar lijkt nu geen sprake van. Als het om 18.00 nog niet is bijgeschreven, dan moet je je gaan afvragen of de bewering dat het bedrag gisteravond is overgeschreven wel klopt.

Wijze leeuw

Re: Overboeking van een stichting

@RubenV tip; lever het product of de dienst niet voordat je het geld op je rekening hebt!