Aankondigingen

LET OP! Aan al het goede komt een eind en zo ook deze Community.

Omdat wij daar willen zijn waar onze klanten zijn, hebben we besloten per 1 juni 2018 te stoppen met de ING Community in Nederland. Jammer? Ontzettend! Verdrietig? Ja, ook een beetje! Het einde van de wereld? Nee, dat gelukkig niet! We bieden namelijk nog een heleboel andere mogelijkheden om antwoorden op vragen over onze dienstverlening te krijgen en feedback te geven.

Op 1 juni a.s. zal de ING Community offline gaan. Dat betekent dat je de ING Community vanaf dat moment niet meer kunt bezoeken. Wil je nog content teruglezen of opslaan in je eigen archief? Doe dit dan de komende weken!

Wil je meer lezen over deze beslissing? Kijk dan hier!

Nieuwe mijn ING geeft blanco pagina door Lastpass add-on in Firefox

Forum particulier | Overige bankzaken

Reageer
Highlighted
Behulpzame leeuw

Nieuwe mijn ING geeft blanco pagina door Lastpass add-on in Firefox

[ Bewerkt ]

Het is nogal een mond vol, maar het was eerder niet zo en nu wel.

Het zal vast lastig te troubleshooten zijn maar ik meld het toch maar even. Of het aan de browserversie (56.0), die van de plugin (4.1.66a) of een update in de site ligt ...

De oude versie van de site doet het nog wel prima met genoemde versies.

Leeuwenprins

Re: Nieuwe mijn ING geeft blanco pagina door Lastpass add-on in Firefox

Ik heb het ook even nagespeeld en voordat mijn versie van Firefox update ging het goed en na de update naar 56.0 krijg ik idd in eerste instantie een wit scherm. 

Ik heb 'element inspecteren' aangezet en na rondklikken komt uiteindelijk wel de gevulde pagina tevoorschijn. Er is inderdaad iets raars aan de hand.

ING | Moderator

@rindertb

Bedankt voor je feedback maar deze technische info gaat mij persoonlijk de pet teboven. Sorry! Ik denk dat het handig is wanneer je dit overlegt met onze technische helpdesk van Mijn ING. Klik op de link https://belmijnu.ing.nl/scripts/fccml3.dll?action=freecall&subscrid=DB0B3D48-8BF8-48CE-9F4D-1FA94405... en vul je telefoonnummer in. Een collega belt je dan op en vraag dan naar de technische helpdesk.

Alvast bedankt!

Groet,

Hilde

Behulpzame leeuw

Gemeld. Bedankt.

Nieuwe leeuw

Ik lees dat dit probleem is opgelost. Is het dan niet handig de oplossing te publiceren?

Ik liep tegen het zelfde probleem aan na update van Firefox naar versie 56.0. Ik maak ook gebruik van LastPass en zag dat die nu verouderd is (nog niet omgezet naar als WebExtension versie). Bij ingeschakelde LastPass add-on krijg ik meestal alleen een oranje balk te zien na inloggen. Als ik echter LastPass uitschakel (gebruik ik toch niet voor bankwachtwoorden) gaat werkt MijnING prima. LastPass moet m.i. dus maar snel met een nieuwe versie komen.

Behulpzame leeuw

[ Bewerkt ]

'Opgelost' moet je relatief opvatten in dit geval; ik heb de reactie van de helpdesk als oplossing aangeklikt omdat volgens deze reactie een tweede lijn dit moet oppakken. Ik heb zoals geschreven een melding daar gedaan.

Wat wel handig is, is dat Lastpass zonder herstart van Firefox uit- en ingeschakeld kan worden. Dit kun je zelfs doen als je al op de blanco pagina bent uitgekomen. (en dan ververst)

Afmelden voor de nieuwe omgeving kan via een link hiervoor onderaan de landingspagina. Vervolgens weer aanmelden kan ook.

Nieuwe leeuw

In hoeverre heb je nog reactie gehad? Moeten 'we' geen nieuw item aanmaken, want anders zit er weinig schot in de zaak. Ben zelf fervente gebruiker van LastPass en erg vervelend dat die 2 elkaar nu bijten.

Behulpzame leeuw

[ Bewerkt ]

Ik heb er geen reactie op gehad en verwacht deze ook niet. Het is zoals gezegd helemaal niet duidelijk waar de oorzaak ligt. Is het de site, de plugin of de browser?

De opmerking van fHoorntje vond ik wel opmerkelijk: als je onder water kijkend wat rondklikt, wordt de site kennelijk ineens zichtbaar.

Misschien kan de tweede lijn hier iets mee. Ik heb ze in elk geval op deze draad gewezen.

Net even een testje gedaan en de extensie in Chrome geïnstalleerd. De nieuwe site is dan prima zichtbaar.

Behulpzame leeuw

Hè? Het lijkt weer te werken ... Smiley Verrast

Behulpzame leeuw

Na succesvol inloggen internetbankieren is alleen achtergrond zichtbaar

[ Bewerkt ]

Vreemd, zowel bij MS Edge als Firefox zie ik geen transactie-overzicht meer in de nieuwe omgeving maar wel de bijbehorende achtergrond (leeuw rechtsonder, logo linksboven). Ook niet na het wissen van cookies en instellingen. Op een andere PC zie ik wel alles dus moet het euvel op mijn eigen PC zijn te vinden.

Na het uitschakelen van add-ons lijkt het euvel te worden veroorzaakt door de add-on van LastPass (versie 4.2.1.21). Als je deze alsnog uitschakelt terwijl je bent ingelogd verschijnen de transacties weer. Bug in LastPass dus.