Aankondigingen

LET OP! Aan al het goede komt een eind en zo ook deze Community.

Omdat wij daar willen zijn waar onze klanten zijn, hebben we besloten per 1 juni 2018 te stoppen met de ING Community in Nederland. Jammer? Ontzettend! Verdrietig? Ja, ook een beetje! Het einde van de wereld? Nee, dat gelukkig niet! We bieden namelijk nog een heleboel andere mogelijkheden om antwoorden op vragen over onze dienstverlening te krijgen en feedback te geven.

Op 1 juni a.s. zal de ING Community offline gaan. Dat betekent dat je de ING Community vanaf dat moment niet meer kunt bezoeken. Wil je nog content teruglezen of opslaan in je eigen archief? Of wil je nog afscheid nemen van je mede Community-leden? Doe dit dan de komende weken!

Wil je meer lezen over deze beslissing? Kijk dan hier!

Lening aanvragen niet mogelijk

Forum particulier | Overige bankzaken

Reageer
Highlighted
Behulpzame leeuw

Lening aanvragen niet mogelijk

Is het mogelijk om en pashouder aan te vragen/ zon hoesje?

Behulpzame leeuw

Re: Lening aanvragen niet mogelijk

Ik snap niet waarom er staat lening aanvragen niet mogelijk 😂. Maar was een vraag of er een hoesje is voor je ING betaalpas
Wijze leeuw

@Yordihulleman

Laatst gekocht op de markt. 3 voor € 1,35 Zou zeggen ga daar eens kijken.

Leeuwenkoning

@Yordihulleman,

in het verleden heb ik er wel eentje (met oranje leeuw!) in een ING-kantoor gevraagd en gekregen.

PS. Ik heb jouw bericht verplaatst naar het forum Particulier -> 'Overige bankzaken'. De titel en inhoud van een bericht/reactie kun je zelf in de eerste 10 minuten na plaatsing nog aanpassen...