Aankondigingen

LET OP! Aan al het goede komt een eind en zo ook deze Community.

Omdat wij daar willen zijn waar onze klanten zijn, hebben we besloten per 1 juni 2018 te stoppen met de ING Community in Nederland. Jammer? Ontzettend! Verdrietig? Ja, ook een beetje! Het einde van de wereld? Nee, dat gelukkig niet! We bieden namelijk nog een heleboel andere mogelijkheden om antwoorden op vragen over onze dienstverlening te krijgen en feedback te geven.

Op 1 juni a.s. zal de ING Community offline gaan. Dat betekent dat je de ING Community vanaf dat moment niet meer kunt bezoeken. Wil je nog content teruglezen of opslaan in je eigen archief? Doe dit dan de komende weken!

Wil je meer lezen over deze beslissing? Kijk dan hier!

Leeg scherm

Forum particulier | Overige bankzaken

Reageer
Highlighted
Behulpzame leeuw
Geaccepteerde oplossing

Leeg scherm

Ik wilde via mijn pc en met Firefox mijn ING-rekening bekijken. Vandaag kreeg ik na de inlogprocedure een volkomen leeg scherm te zien. Nou ja, oranje balk boven en een oranje leeuw, plus een watermerk van een grijze leeuw rechtsonder. Dus geen letter tekst!

Gebeld, en ik bleek wel ingelogd te zijn. De ING-medewerker ried mij aan om de cookies te wissen.

Ik wiste alle cookies en starte de pc opnieuw op. Het probleem blijft.

Misschien ligt het aan de gloednieuwe FireFox versie nr 57??

Wat nu??

Leeuwenkoning

Re: Leeg scherm

@NicoW,

gebruik je ook de add-on LastPass? Zo, ja, schakel die dan tijdelijk uit. Zie Nieuwe mijn ING geeft blanco pagina door Lastpass add-on in Firefox.

Behulpzame leeuw

Ik had LastPass wel op mijn systeem staan, maar nog niet gebruikt. Na het uitschakelen kan ik weer in mijn account! Dank.

Ervaren leeuw

@NicoW

Gebruik RoboForm free, stukken beter dan LastPass.

Gebruik deze al jaren.

Leeuwenkoning

@NicoW,

vandaag heeft @Janai in een bericht gemeld dat het probleem met de Add-on LastPass in Firefox is verholpen, zie deze reactie. Ik heb het zonet even getest en het gaat nu inderdaad goed.