Inloggen via browser

Forum particulier | Overige bankzaken

Reageer
Highlighted
Betrokken leeuw

Inloggen via browser

Hallo,

Als ik met Kaspersky via een beveiligde verbinding wil inloggen dan start deze op met Internet Explorer 11. Helaas krijg ik dan de melding: Sorry update nodig enz. en het verzoek om een andere browser te downloaden.

Maar Edge staat reeds op mijn PC.

Enals ik vervolgens met Edge inlog dan loopt deze steeds vast na het ingeven van gebruikersnaam en wachtwoord. (website reageert niet meer)

Wat zou er mis kunnen zijn?

Leeuwenkoning

Re: Inloggen via browser

@JustM,

heb je problemen met het inloggen op de nieuwe Mijn ING of op de standaard Mijn ING?

Als het over de nieuwe Mijn ING gaat: die werkt niet meer met Internet Explorer 11, maar moet wel met Edge, Firefox, Chrome en andere up-to-date browsers werken. Bedenk dat de nieuwe Mijn ING nog in ontwikkeling is en misschien (nog) niet goed met Kaspersky samenwerkt. Je zou nog kunnen kijken of het legen van de browsercache van Edge soelaas biedt. Kijk anders eens of het wel werkt met Chrome. Je kunt je ook weer afmelden van de nieuwe Mijn ING. 

De standaard Mijn ING zou wel goed moeten werken onder IE 11 en Edge, ook met Kaspersky. Een directe link naar de standaard Mijn ING is https://bankieren.mijn.ing.nl/mpb. Werkt dat wel?

Betrokken leeuw

Inderdaad ik gebruik Mijn ING.

Heb inmiddels Kaspersky ge-updated (versie 2018) en inloggen op Mijn ING gaat nu ook wat traag maar werkt nu wel.

Via de onderstaande link kan ik ook gewoon inloggen, geeft ook geen probleem.

https://bankieren.mijn.ing.nl/mpb.

Probleem (althans zoals het nu lijkt) opgelost.

Blijf wel met Mijn ING bankieren, werkt prima.

ING | Moderator

@JustM, het klopt dat de nieuwe Mijn ING omgeving voorlopig niet beschikbaar is voor Internet Explorer. Je kunt de nieuwe Mijn ING nog gebruiken via de volgende browsers: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge en Safari.

De huidige (oude) Mijn ING kun je nog wel via Internet Explorer benaderen door op de link 'Naar Mijn ING' te klikken.

Groet,

Tjitske