Aankondigingen

LET OP! Aan al het goede komt een eind en zo ook deze Community.

Omdat wij daar willen zijn waar onze klanten zijn, hebben we besloten per 1 juni 2018 te stoppen met de ING Community in Nederland. Jammer? Ontzettend! Verdrietig? Ja, ook een beetje! Het einde van de wereld? Nee, dat gelukkig niet! We bieden namelijk nog een heleboel andere mogelijkheden om antwoorden op vragen over onze dienstverlening te krijgen en feedback te geven.

Op 1 juni a.s. zal de ING Community offline gaan. Dat betekent dat je de ING Community vanaf dat moment niet meer kunt bezoeken. Wil je nog content teruglezen of opslaan in je eigen archief? Of wil je nog afscheid nemen van je mede Community-leden? Doe dit dan de komende weken!

Wil je meer lezen over deze beslissing? Kijk dan hier!

windows phone app vervalt

Forum particulier | Mobiel bankieren

Reageer
Highlighted
Nieuwe leeuw

windows phone app vervalt

Zojuist een brief van de klantenservice ontvangen met het advies om mijn nog goed werkende Windows Phone in de prullenbak te gooien en een nieuwe Android telefoon aan te schaffen. Doe ik dat niet, dan kan ik vanaf 16 april a.s. niet meer mobiel bankieren met mijn telefoon. Nou dan maar niet. Het liefste zou ik helemaal willen stoppen met ING, maar overstappen geeft mij toch teveel rompslomp. ING: steeds hogere kosten, CEO perikelen, extra lage spaarrente, klantenservice zonder email ... Wanneer ik ooit nog eens kan overstappen met behoud van rekeningnummer ben ik weg.

Ervaren leeuw

Re: windows phone app vervalt

O, dat is heel triest. Ik ben net weer teruggegaan van SNS naar ING o.a. omdat ING nog een Windows 10 werkende app heeft.
Tje en een Android heb ik niets aan want daar draaien niet alle Windows programma's op. En oo is de automatische koppeling met een aantal MS Windows pgm's niet aanwezig.

Vraag is wat nu, enige oplossing dan via de browser kennelijk.

Leeuwenprins

@abvanT Ben je al over naar de nieuwe Layout van Mijn ING? Deze is nl. helemaal geschikt om op een mobiele telefoon te gebruiken, ook op een Windows telefoon. Je moet dan voortaan inloggen via de browser.

Nieuwe leeuw

Hier hetzelfde. Echt niet blij mee!

Leeuwenkoning

Alle andere Nederlandse banken zijn al eerder gestopt met hun App voor een Windows Phone. En zelfs Bill Gates is overgestapt van een Windows Phone naar een Android smartphone, zie o.a. Bill Gates now uses an Android phone.

Ervaren leeuw

@abvanT
Gaven ze nog een argument?
SNS gaf aan dat het onderhouden van de app teveel zou kosten.
Terwijl ja vandaag de dag de Android app zo kan omzetten naar windows.
Maar goed andere oplossing zoeken dan. Andere bank heeft geen zin.
Ik heb al geprobeerd via de browser op de smartphone maar dat werkt ook niet.
Dan maar weer gewoon op de PC de bankzaken regelen.

Ervaren leeuw

@Ron1961
Ja wat andere banken doe en wat Bill Gates doet helpt niet echt de mensen die vandaag met MS Windows Phone werken. Zijn vaak zaken mensen die een heleboel apps hebben om met de windows omgeving op hun kantoren en in de cloud te werken.

Maar goed we zoeken verder. En anders idd alleen via de browser met tan tot eind 2018. Heb het net geprobeerd redelijk onvriendelijk en ongelooflijk traag maar het is niet anders.

Voormalig lid

Apple

Ervaren leeuw

Wat bedoel je daar mee. Heb ik al een heleboel van. Op de fruitschaal en die waar al een hap uit is of enigszins rot is zit in de GFT container. ;-)
Golden Delicious, die uit Frankrijk zijn idd heerlijk.

Behulpzame leeuw

Ik voel precies hetzelfde. Ik heb een nog vrij nieuwe Windowsphone met de nieuwste Win 10 werkend en een werkende ING app al doet niet alles het. En dan wordt er doodleuk meegedeeld dat ze er mee stoppen. Ik ben al meer dan 50 jaar bij de ING, maar dit doet de deur dicht. Aandacht voor trouwe klanten, vergeet het. Een app voor Windowsphones is al te veel moeite. Dan weet je het wel. Salarissen voor directieleden en bestuursvoorzitters die tellen. Klanten zijn om aan te verdienen, niet om service aan te verlenen. Heel fijn ING