"Welke uitgaven kunt u verwachten?" nog eenvoudiger

Forum particulier | Mobiel bankieren

Reageer
Highlighted
Behulpzame leeuw

"Welke uitgaven kunt u verwachten?" nog eenvoudiger

Het bekijken van af- en bijschrijvingen is onlangs één tap sneller geworden doordat je na een rekening te hebben geselecteerd direct de mutaties ziet. Het werken met "Kijk vooruit" kan echter ook nog wat sneller. Direct onder de knop "Overschrijven" staat, als je in de instellingen "Kijk vooruit" op "Aan" hebt gezet, een soort link, in blauw, met de tekst "Welke uitgaven kunt u verwachten?" Wat mij betreft zou die weg mogen en zou het fijn zijn als de verwachte afschrijvingen in blauw in de lijst met af- en bijschrijvingen opgehaald en getoond wordt wanneer je in die lijst naar beneden scrollt (zoals de manier van verversen in bijv. Facebook). De keuze tussen "Zeker", "Voorspeld" en "Alles" kan dan verhuizen naar de Instellingen. Ben benieuwd naar de mening van andere Community-leden.

P.S. Ja, dit is een verkapt idee. Ik weet dat de Ideeënbus van de Community dicht is, maar ik ben in de tussentijd wel benieuwd wat andere klanten hiervan vinden.

Leeuwenprins

Re: "Welke uitgaven kunt u verwachten?" nog eenvoudiger

[ Bewerkt ]

Hiervoor kun je in de app via het instellingenmenu 'feedback' doorgeven aan de ING. Daar heb je het Ideeënforum niet voor nodig. Smiley Knipoog

Behulpzame leeuw

Goed idee. Heb mijn bericht ook daarin gezet.

Leeuwenkoning

@Neptunus,

mocht je meedoen aan de pilot van de nieuwe Mijn ING die veel functionaliteit heeft die de ING Mobiel Bankieren App ook heeft, dan zou je suggestie over de Kijk Vooruit ook kunnen voorstellen voor de nieuwe Mijn ING, zie speciaal forum over het nieuwe Mijn ING.

Wijze leeuw

[ Bewerkt ]

@Ron1961 Ik heb het beste antwoord van jou verplaatst naar het antwoord van Stefan. Dan is het wat duidelijker voor andren wat de huidige status is, denk ik.