ING Bankieren op Windows 10 Tablet

Forum particulier | Mobiel bankieren

Reageer
Highlighted
Betrokken leeuw

ING Bankieren op Windows 10 Tablet

Ik had een paar maanden terug de ING bankieren app geïnstalleerd op mijn Microsoft Surface pro 3 tablet. Wat ideaal was deze app. Eenvoudig geld overmaken snel, eenvoudig inloggen met een pincode (via touchscreen). Nu wil ik deze app weer gebruiken en nu werkt hij niet meer. Ik krijg de melding dat er een nieuwe versie beschikbaar is, en dat ik deze moet doenloaden. Na het klikken op ok krijg ik echter geen mogelijkheid meer om de app te updaten.

Is dit een bug, of heeft ING de support van de ene op de andere dag stop gezet voor windows 10 tablets ?

ING | Moderator

Re: ING Bankieren op Windows 10 Tablet

Hoi @Beuki!

Wat leuk dat je de Community hebt gevonden Smiley Vrolijk

Met ingang van januari 2016 is het inderdaad niet meer mogelijk om gebruik te maken van de app voor Windows 8 tablet (welke ook te gebruiken was op Windows 10 tablet). We merkten dat helaas te weinig klanten hier gebruik van maakten. We hebben hierover brieven gestuurd en berichten via Mijn ING. Vervelend dat die berichten jou niet bereikt hebben!

Op dit moment raad ik je aan om gebruik te maken van Mijn ING. Mijn ING zullen we de komende tijd steeds verder optimaliseren zodat je hier ook op een prettige manier mee kunt werken op jouw tablet Smiley Vrolijk Mocht je daar ideeen over hebben, deel ze dan gerust!

Groet,
Marlies

Voormalig lid

Vet kansloos ing dat komt om dat klanten over zijn gegaan naar windows 10 ! En jullie nog steeds geen Windows 10 app hebben ! Ja natuurlijk gebruikt niemand dat meer ! Schiet eens op met windows 10 app
IH
Betrokken leeuw

Beste Marlies,

Zelf ben ik gebruiker van een Windows phone 10 waar ik gewoon een ING app op gedownload heb en deze app zeer regelmatig en tot tevredenheid gebruik.

Nu heb ik een Surface tablet aan mijn echtgenoot gegeven. De Surface modellen van Microsoft worden veel gebruikt voor zakelijke toepassing. 

Bij het installeren van de bankieren apps was de ING app niet te vinden. Terwijl de RABO app wel te installeren is!!

Vandaar  mijn bezoek aan dit forum en nu lees ik tot mijn verbazing dat deze app niet beschikbaar is voor Windows 10 tablets!!?? 

Het kan toch niet zo zijn dat te weinig gebruikers een bestaande app laat verdwijnen? Terwijl hij nota bene op mijn Windows 10 telefoon gewoon draait.

Dat doet mij herinneren aan mijn moeder met beginnende dementie die haar mobiel niet aanzette omdat ze " toch nooit gebeld werd" .  

Op deze manier kunnen potentiële gebruikers niet bewijzen dat er wel degelijk behoefte is aan een ING bankieren app, waarmee het bij bestellingen een stuk makkelijker betalen is dan eerst omslachtig in te moeten loggen op " mijn ING" 

Ik neem aan dat ING niet geassocieerd wil worden met een oudere demente die niet meer in staat is om met de huidige moderne middelen om te gaan " .

De Rabo app functioneert prima op de Windows 10 Surface tablet.

Als straks blijkt dat de bankieren app voor mijn telefoon ook niet meer functioneert hef ik mijn 2 lopende rekeningen bij ING op, liever nog dan over te stappen naar een andere telefoon!!

Graag uw service terug!!

In afwachting van uw service,

IH

Behulpzame leeuw

Ik ben net zo verbaast over ING met het beleid betreffende een volledig goed en snel werkende App met alle functionaliteiten die maar mogelijk zijn met een moderne App, voor Windows 10 mobile.

Alleen in Polen heeft de lokale ING een volledig voor Windows 10 mibile gemaakte App op de markt.

Zoooo ontzettend jammer.

Man VerdrietigMan BoosMan VerdrietigMan Boos

Behulpzame leeuw

Inderdaad! terug met die Windows10 App!!!

Leeuwenprins

[ Bewerkt ]

Zoals de ING al heeft aangegeven komt er geen update van de Windows App. Maar is er een alternatief. Geef je op voor de Pilot van de nieuwe Mijn ING en je kunt op je tabblet inloggen op de nieuwe Mijn ING pagina. Deze is helemaal responsive, wat betekent dat het scherm zich automatisch aanpast aan het apparaat waarop het wordt geopend. Qua uiterlijk heeft het ook veel weg van de mobiel bankieren app.

Zie:

https://www.ing.nl/particulier/mobiel-en-internetbankieren/campagne/help-ons-bouwen-aan-de-nieuwe-mi...

Behulpzame leeuw

Die nieuwe site is waardeloos, kan bijna niets in.

Leeuwenprins

@69suited Daarom heet het ook een pilot....

IH
Betrokken leeuw

Jammer dat ING niet reageert op berichten op het forum. Waar dient het dan voor? Om met alle geduppeerden te gaan zitten mopperen?

Of heeft ING met z'n gebit ook z'n tong ingeslikt?