Bij betaalverzoek in mobiele app aantal betalingen laten zien

Forum particulier | Mobiel bankieren

Reageer
Highlighted
Behulpzame leeuw
Geaccepteerde oplossing

Bij betaalverzoek in mobiele app aantal betalingen laten zien

[ Bewerkt ]

Ik ben enthousiast gebruiker van de betaalverzoeken in de mobiele app. Wat mij echter verbaast is dat, zodra er betaald wordt, de app netjes op mijn telefoon een notificatie laat zien, maar dat je niet aan het betaalverzoek in de app kunt zien dat er betaald is. Ik zou het echt handig vinden als er dan bijv. staat dat er betaald is. Daar bij een betaalverzoek (denk ik) niet wordt opgeslagen met hoeveel personen het gedeeld is, kan de app niet weten of met de binnenkomende betaling een betaalverzoek helemaal is afgehandeld, maar je zou wel in de app bij elk betaalverzoek kunnen laten zien hoeveel betalingen er zijn binnengekomen en, voor de slechte hoofdrekenaars onder ons, wat het totaal betaalde bedrag is.

P.S. Ja, dit is een verkapt idee. Ik weet dat de Ideeënbus van de Community dicht is, maar ik ben in de tussentijd wel benieuwd wat andere klanten hiervan vinden.

Leeuwenprins

Re: bij betaalverzoek in mobiele app aantal betalingen laten zien

Iemand was je al voor en wellicht wordt het binnenkort beschikbaar:

https://community.ing.nl/t5/Ideeen/Betaald-lijst-toevoeging-aan-betaalverzoek/idi-p/60811

Behulpzame leeuw

Re: bij betaalverzoek in mobiele app aantal betalingen laten zien

Beste fhoorntje,

Dank! Ik kon mij al niet voorstellen dat ik de eerste was die dit verzon. Ik heb een kwartier gewaad door het moeras van berichten en ideeën op deze Community, maar dit idee niet gevonden. Mooi dat het in ontwikkeling is.