Aankondigingen

LET OP! Aan al het goede komt een eind en zo ook deze Community.


Omdat wij daar willen zijn waar onze klanten zijn, hebben we besloten per 1 juni 2018 te stoppen met de ING Community in Nederland. Jammer? Ontzettend! Verdrietig? Ja, ook een beetje! Het einde van de wereld? Nee, dat gelukkig niet! We bieden namelijk nog een heleboel andere mogelijkheden om antwoorden op vragen over onze dienstverlening te krijgen en feedback te geven.

Op 1 juni a.s. zal de ING Community offline gaan. Dat betekent dat je de ING Community vanaf dat moment niet meer kunt bezoeken. Wil je nog content teruglezen of opslaan in je eigen archief? Of wil je nog afscheid nemen van je mede Community-leden? Doe dit dan de komende weken!

Wil je meer lezen over deze beslissing? Kijk dan hier!

Beperking in omschrijving bij mobiel bankieren

Forum particulier | Mobiel bankieren

Reageer
Highlighted
Betrokken leeuw

Beperking in omschrijving bij mobiel bankieren

Hallo,

Waarom is het bij mobiel bankieren niet mogelijk een "/"-teken te gebruiken in het veld voor de mededeling? Hier is geen reden voor, binnen internetbankieren kan het wel gewoon (in het veld omschrijving... Jammer dat je daarvoor eerst moet inloggen via internetbankieren en dan toch weer moet bevestigen via mobiel bankieren... Dat kan makkelijker....

 

 

Leeuwenkoning

Re: Beperking in omschrijving bij mobiel bankieren

@Dirk-Jan,

dat is mij ook een raadsel. En in Mijn ING (zowel oud als nieuw) kun je geen ';', '*' of '!' gebruiken en die tekens kun je juist weer wel in de Mobiel Bankieren App gebruiken. Gefrustreerde smiley