Door uw cookie-instelling kunnen we de website niet optimaal tonen. Wijzig uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van cookies. Door cookies kunt u sneller vinden wat u zoekt en krijgt u informatie die voor u relevant is.
Instellingen en meer informatieop 16-04-2018 14:11
Graag wil ik reageren op de nieuwe inlogpagina. Wat een waardeloze verandering. De andere was veel overzichtelijker. Waarom veranderen? Mensen zijn het zo gewend en het was erg goed. Als je incasso's zoekt kun je niet meer vinden wie en wanneer iemand gaat incasseren. Dat is zo belangrijk. Echt treurig. Ook het datum overzicht van bij en afschrijvingen is erg onduidelijk. Jammer jammer jammer!!
16-04-2018 14:23 - bewerkt 16-04-2018 14:26
kijk nou eerst eens even rond voordat je gaat klagen. De toekomstige incasso's kun je namelijk wel vinden in de nieuwe Mijn ING en zelfs de voorspelde incasso's kun je zien! Kijk eerst of de 'Kijk vooruit' functionaliteit aan staat door 'Instellingen' uit het dropdown menu links van de knop 'Uitloggen' te kiezen. Als die aan staat of je activeert 'm, dan kun je alle toekomstige zekere incasso's en ook toekomstige voorspelde incasso's zien door te klikken op de 'Kijk vooruit' bij de Betaalrekening.
Gebruikers van de ING Mobiel Bankieren App kennen die handige 'Kijk Vooruit' al jaren.
16-04-2018 18:01 - bewerkt 16-04-2018 18:02
Ik vind dat ING beter met de mensen moet communiceren over wat er veranderd is en hoe ze dingen kunnen vinden in de nieuwe inlog pagina. Het regent klachten op internet. Maak een mooi overzicht dan hoeven mensen ook niet te klagen. We zijn misschien niet allemaal zo slim als jij! Toch bedankt voor de oplossing!