Aankondigingen

LET OP! Aan al het goede komt een eind en zo ook deze Community.


Omdat wij daar willen zijn waar onze klanten zijn, hebben we besloten per 1 juni 2018 te stoppen met de ING Community in Nederland. Jammer? Ontzettend! Verdrietig? Ja, ook een beetje! Het einde van de wereld? Nee, dat gelukkig niet! We bieden namelijk nog een heleboel andere mogelijkheden om antwoorden op vragen over onze dienstverlening te krijgen en feedback te geven.

Op 1 juni a.s. zal de ING Community offline gaan. Dat betekent dat je de ING Community vanaf dat moment niet meer kunt bezoeken. Wil je nog content teruglezen of opslaan in je eigen archief? Of wil je nog afscheid nemen van je mede Community-leden? Doe dit dan de komende weken!

Wil je meer lezen over deze beslissing? Kijk dan hier!

Waardeloos

Forum particulier | Mijn ING

Reageer
Highlighted
Betrokken leeuw

Waardeloos

Graag wil ik reageren op de nieuwe inlogpagina. Wat een waardeloze verandering. De andere was veel overzichtelijker. Waarom veranderen? Mensen zijn het zo gewend en het was erg goed. Als je incasso's zoekt kun je niet meer vinden wie en wanneer iemand gaat incasseren. Dat is zo belangrijk. Echt treurig. Ook het datum overzicht van bij en afschrijvingen is erg onduidelijk. Jammer jammer jammer!!

Leeuwenkoning

Re: Waardeloos

[ Bewerkt ]

@veraatje,

kijk nou eerst eens even rond voordat je gaat klagen. De toekomstige incasso's kun je namelijk wel vinden in de nieuwe Mijn ING en zelfs de voorspelde incasso's kun je zien! Kijk eerst of de 'Kijk vooruit' functionaliteit aan staat door 'Instellingen' uit het dropdown menu links van de knop 'Uitloggen' te kiezen. Als die aan staat of je activeert 'm, dan kun je alle toekomstige zekere incasso's en ook toekomstige voorspelde incasso's zien door te klikken op de 'Kijk vooruit' bij de Betaalrekening.

Gebruikers van de ING Mobiel Bankieren App kennen die handige 'Kijk Vooruit' al jaren. Smiley Knipoog

Betrokken leeuw

Re: Waardeloos

[ Bewerkt ]

Ik vind dat ING beter met de mensen moet communiceren over wat er veranderd is en hoe ze dingen kunnen vinden in de nieuwe inlog pagina. Het regent klachten op internet. Maak een mooi overzicht dan hoeven mensen ook niet te klagen. We zijn misschien niet allemaal zo slim als jij! Toch bedankt voor de oplossing!