Aankondigingen

LET OP! Aan al het goede komt een eind en zo ook deze Community.

Omdat wij daar willen zijn waar onze klanten zijn, hebben we besloten per 1 juni 2018 te stoppen met de ING Community in Nederland. Jammer? Ontzettend! Verdrietig? Ja, ook een beetje! Het einde van de wereld? Nee, dat gelukkig niet! We bieden namelijk nog een heleboel andere mogelijkheden om antwoorden op vragen over onze dienstverlening te krijgen en feedback te geven.

Op 1 juni a.s. zal de ING Community offline gaan. Dat betekent dat je de ING Community vanaf dat moment niet meer kunt bezoeken. Wil je nog content teruglezen of opslaan in je eigen archief? Of wil je nog afscheid nemen van je mede Community-leden? Doe dit dan de komende weken!

Wil je meer lezen over deze beslissing? Kijk dan hier!

Waar is bedrijven-tab alle incasso's? | ING nieuwe opmaak/indeling

Forum particulier | Mijn ING

Reageer
Highlighted
Behulpzame leeuw

Waar is bedrijven-tab alle incasso's? | ING nieuwe opmaak/indeling

Voorheen kon ik bij Mijn ING als ik op Incasso's klikte ook zien welke bedrijven allemaal een incasso hebben gehad op een rekening. Ik kan dat nu nergens vinden en ik heb die informatie nu dringend nodig!

Ik zie maar een paar incasso's en ik kan niet verder terug in de geschiedenis. De zoekoptie in de rekening geeft me die informatie ook niet.

Help!

Leeuwenkoning

Re: Waar is bedrijven-tab alle incasso's? | ING nieuwe opmaak/indeling

@Lise,

als je in de nieuwe Mijn ING klikt op 'Opdrachten' dan zie je de lijst van alle bedrijven die incasso's hebben geïnt en daarbij de laatste incasso. Op die plek kun je evt ook de incasso machtiging als het hele bedrijf blokkeren. Je kunt ook nog terug naar de oude Mijn ING via het dropdown menu 'Bankieren'. Soms is dat nog nodig want nog niet alle functionaliteit uit de oude Mijn ING is beschikbaar in de nieuwe Mijn ING.

Behulpzame leeuw

Re: Waar is bedrijven-tab alle incasso's? | ING nieuwe opmaak/indeling

[ Bewerkt ]

Ik heb al op Opdrachten geklikt, ik mis daar dus heel erg de bedrijven-tab. Ik weet dat die er was, want ik heb momenteel nog een rekening in de oude format (blijkbaar gaat het in etappes).

Ik bedoel dus dat het op alfabetische volgorde van bedrijf is gesorteerd, niet op chronologische volgorde van incasso.

Nu is het lastig om een jaarlijkse incasso van een jaar geleden terug te vinden.