Door uw cookie-instelling kunnen we de website niet optimaal tonen. Wijzig uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van cookies. Door cookies kunt u sneller vinden wat u zoekt en krijgt u informatie die voor u relevant is.
Instellingen en meer informatieop 16-04-2018 12:53
Ik wil de grafisch ontwerpe niet te kort doen, maar het laden van MijnING wordt ontzettend vertraagd door een overvloed aan overbodige plaatjes.
Bovendien krijg je op de eerste pagina al reclame voor andere mogelijkheden van de ING rekening. Ik vond de reclame na uitloggen al hinderlijk genoeg. Maar nu is de eerste pagina er al mee verstopt en blijven en steeds weer van die onnodige meldingen komen.
Ondertussen is de ruimte om mededelingen en kenmerken bij een overboeking te schrijven flink gekort. Dat is hinderlijk en belemmert goed financiëel beheer. Eigen omschrijving kan belangrijk zijn. En elke overboeking apart met de tancode moeten bevestigen, zonder ze eerst te kunnen verzamelen op de verzendlijst, maakt online bankieren tijdrovend en inefficiënt.
ING, die die kleuterplaatjes weg en kijk meer naar functionaliteit. Bankzaken zijn voor de meeste klanten geen lullig computerspelletje. Een simpele tekstgebaseerde zakelijke functionaliteit met wat eenvoudige symbooltjes voor de laaggeletterden werkt echt beter dan wat we nu krijgen.
op 16-04-2018 12:56
"En elke overboeking apart met de tancode moeten bevestigen, zonder ze eerst te kunnen verzamelen op de verzendlijst"
Ook in de nieuwe Mijn ING kun je overschrijvingen eerst op een verzendlijst plaatsen. Die verzendlijst vind je daarna terug bij 'Opdrachten'.
op 21-04-2018 09:28
De nieuwe inlogpagina bevalt me wel: Simpel, overzichtelijk en geen overbodige onzin.
Helaas is de rest van de Nieuwe MijnING onoverzichtelijk en onbeholpen, overladen met plaatjes.
Het afschaffen van de Community met forum per 1mei aanstaande kan ik wel begrijpen. Een bank die zo slecht werk levert en liever geen klanten heeft die gewoon simpel willen bankieren, heeft geen behoefte aan kritiek.