Nieuwe overzichtspagina Mijn ING

Forum particulier | Mijn ING

Reageer
Highlighted
Betrokken leeuw
Geaccepteerde oplossing

Nieuwe overzichtspagina Mijn ING

ING heeft een nieuwe overzichtspagina na inlog. Ik heb hem daarop ingesteld.

Mijn vrouw heeft de oude overzichtspagina nog.

Hoe kan ik bij haar ook de nieuwe overzichtspagina instellen? Ik kan het nergens vinden.

Leeuwenkoning

Re: Nieuwe overzichtspagina Mijn ING

[ Bewerkt ]

@RonaldB,

informatie over de nieuwe Mijn ING staat op de ING pagina Mijn ING verandert! Op die pagina staat ook een link om ervan gebruik te gaan maken.

Op deze Community is ook een, nu nog besloten, subforum over de nieuwe Mijn ING waar je suggesties kunt doen voor de nieuwe Mijn ING en er meer informatie over vindt. Als je wilt kun je ook toegang tot dat subforum krijgen. Informatie daarover staat in deze reactie.

Betrokken leeuw

Ron1961, bedankt voor je reactie. Er stond mij niet meer voor ogen dat ik tester ben...

Maar nu je het zegt. IK heb me aangemeld voor het testforum, dan kan ik commentaar geven.

Leeuwenprins

Hallo @RonaldB

Er valt al veel te lezen op het besloten forum Vrolijke kat. Er mag daar best nog wat bij...

Succes!

Betrokken leeuw

het mijn ing   wordt steeds lastiger   en ingewikkelder   nu moet je eerst betaal opties invoeren en dan via meerdere klikken   via de oude ing   pagina   naar de tancode    ,waarom zijn er niet 2 apparte  inlog paginas   1 voor  mobie en 1 voor    laptop    als  het zo ingewikkeld blijft zit ik er aan te denken om naar de rabo te gaan     daar is het lekker makkelijk met de randomreader  en klaar

Leeuwenkoning

[ Bewerkt ]

@Bvdv,

ook in de nieuwe Mijn ING krijg je bij het versturen van een betaalopdracht direct een TAN-code per SMS (of je moet er eentje van de TAN-lijst invullen), TENZIJ je een geactiveerde ING Mobiel Bankieren App hebt. Dan moet je daar de betaling goedkeuren. Als je in de App de push notificaties aan hebt gezet dan krijg je direct een melding in de App als er iets moet worden goedgekeurd. Dat Mobiel Bevestigen kun je snel doen, sneller dan het overtikken van een TAN-code (waar je soms een tijd op moet wachten).

Als je de ING Mobiel Bankieren App ooit hebt geinstalleerd maar niet gebruikt, dan kun je 'm beter in Mijn ING blokkeren en verwijderen. Dan krijg je voortaan weer direct een TAN-code.

Leeuwenprins

@Bvdv

Misschien krijgen we ook wel een RandomReader van de ING volgend jaar. Iets gaat de TAN code vervangen in ieder geval...

Betrokken leeuw

het neiuwe overzichtsscherm toont alle rekeningen, dus ook sparen en beleggen. Ik heb niet kunnen vinden dat je dat kunt aanpassen, zoals op de tablet wel het geval is. Ik wil namelijk niet telkens "verrast" worden door het resultaat van mijn beleggingen, wortdt ik kanp nerveus van, vooral de laatste tijd. Hoe kan ik hiervan verlost wordem?

Leeuwenkoning

@vlierbes,

kan ik me als belegger goed voorstellen! Helaas is in de nieuwe Mijn ING altijd minstens één Betaalrekening, één Spaarrekening en één Beleggingsrekening zichtbaar (zover je die hebt natuurlijk). Ik zou het zelf logischer vinden om dat gelijk te trekken met de zichtbaarheid (en naamgeving) in de ING Mobiel Bankieren App.