Aankondigingen

LET OP! Aan al het goede komt een eind en zo ook deze Community.

Omdat wij daar willen zijn waar onze klanten zijn, hebben we besloten per 1 juni 2018 te stoppen met de ING Community in Nederland. Jammer? Ontzettend! Verdrietig? Ja, ook een beetje! Het einde van de wereld? Nee, dat gelukkig niet! We bieden namelijk nog een heleboel andere mogelijkheden om antwoorden op vragen over onze dienstverlening te krijgen en feedback te geven.

Op 1 juni a.s. zal de ING Community offline gaan. Dat betekent dat je de ING Community vanaf dat moment niet meer kunt bezoeken. Wil je nog content teruglezen of opslaan in je eigen archief? Doe dit dan de komende weken!

Wil je meer lezen over deze beslissing? Kijk dan hier!

Nieuw Mijn ING niet bereikbaar via Edge en Firefox

Forum particulier | Mijn ING

Reageer
Highlighted
Ervaren leeuw
Geaccepteerde oplossing

Nieuw Mijn ING niet bereikbaar via Edge en Firefox

Heeft iemand een idee hoe ik mijn ING kan gebruiken? Ik heb de keuze uit de standaard browser van Windows en Firefox, maar ik krijg op beide alleen een leeg scherm. 

Vind het trouwens een beetje lullig dat er een heel nieuwe portal wordt gemaakt die beter op "alle apparaten" zou moeten werken en vervolgens ben je met Edge en Firefox gewoon de sjaak...

Leeuwenkoning

Re: Nieuw Mijn ING niet bereikbaar via Edge en Firefox

[ Bewerkt ]

@LinkeLoutje,

de nieuwe Mijn ING moet natuurlijk goed werken op de bekende browsers zoals Chrome, Firefox, Safari en Edge. Sommige add-ons of extensies verhinderen nu dat de nieuwe Mijn ING pagina wordt opgebouwd na inloggen. Bij Firefox is LastPass al een paar keer genoemd als oorzaak en verder heb ik op deze Community ook F-secure en Ghostery genoemd zien worden als oorzaak van niet goed laden van de pagina. Het probleem met LastPass is bekend bij de ontwikkelaars en het is wachten op een oplossing (van LastPass, Mozilla en/of ING).

Verder merk ik de laatste weken dat ik af en toe ook een leeg scherm krijg na inloggen en dat ik dan nog maar een keer moet proberen. Dat was voorheen nooit het geval; ik gebruik de nieuwe Mijn ING al 11 maanden. Dat nieuwe probleem moet echt wel opgelost gaan worden...

Wat je nu kunt doen als tijdelijke work-around: vervang de URL door https://mijn.ing.nl/mpb (andere URLs die naar subpagina's van de oude ING verwijzen werken ook). Dan kom je rechtstreeks in de oude Mijn ING. En kijk naar de add-ons en extensies in jouw browsers.

Ervaren leeuw

Je had hem direct te pakken Ron! Bedankt!

Voormalig lid

Uiterst vreemd.
Ik gebruik Edge en Firefox op W10 PC en Surface en op beide werkt alles fluitend.
Misschien even kijken naar add-ons?
FF versie 58.0.2 en
Microsoft Edge versie 41.16299.15.0

Ervaren leeuw

Dank @Voormalig lid. Ron had dit inderdaad ook al aangegeven en het probleem zat hem inderdaad in de add-ons. 

Leeuwenkoning

[ Bewerkt ]

@LinkeLoutje,

vandaag heeft @Janai in een bericht gemeld dat het probleem met de Add-on LastPass in Firefox is verholpen, zie deze reactie. Ik heb het zonet even getest en het gaat nu inderdaad goed.

Ervaren leeuw

Dank @Ron1961, ik ga even testen!

Voormalig lid

Misschien verstandiger niet LassPass te gebruiken omdat dit kennelijk als add-on in de browser aangebracht moet worden.
KeePass of Keepass2Android waarschijnlijk wat safer?

Leeuwenkoning

[ Bewerkt ]

@Voormalig lid,

omdat LastPass de wachtwoorden opslaat in de cloud (wel versleuteld natuurlijk) gebruik ik zelf ook liever een aparte offline wachtwoordbeheerder. Mijn wachtwoorden zitten in KeePassX. Voor het wachtwoord van Mijn ING heb ik dat niet nodig. Dat wachtwoord kan ik als zeer actief lid van deze Community wel dromen. Smiley Knipoog

Zie ook de blog Sta even stil bij een sterk wachtwoord

Ervaren leeuw

@Voormalig lid Ja dat zal vast safer zijn. Maar ook minder gebruiksvriendelijk...