Aankondigingen

LET OP! Aan al het goede komt een eind en zo ook deze Community.

Omdat wij daar willen zijn waar onze klanten zijn, hebben we besloten per 1 juni 2018 te stoppen met de ING Community in Nederland. Jammer? Ontzettend! Verdrietig? Ja, ook een beetje! Het einde van de wereld? Nee, dat gelukkig niet! We bieden namelijk nog een heleboel andere mogelijkheden om antwoorden op vragen over onze dienstverlening te krijgen en feedback te geven.

Op 1 juni a.s. zal de ING Community offline gaan. Dat betekent dat je de ING Community vanaf dat moment niet meer kunt bezoeken. Wil je nog content teruglezen of opslaan in je eigen archief? Of wil je nog afscheid nemen van je mede Community-leden? Doe dit dan de komende weken!

Wil je meer lezen over deze beslissing? Kijk dan hier!

Menu-opties nieuwe Mijn ING | ING nieuwe opmaak/indeling

Forum particulier | Mijn ING

Reageer
Highlighted
Behulpzame leeuw

Menu-opties nieuwe Mijn ING | ING nieuwe opmaak/indeling

[ Bewerkt ]

Bij de oude indeling van Mijn ING stonden er onderaan het scherm menu's met diverse opties van incasso's tot afschrift printen of de volgorde van je rekeningen aanpassen. Die menu's lijken nu verdwenen te zijn. Klopt dat? Ik hoor graag waar ik dat kan vinden.

Zoals ik het nu begrijp moet je nu steeds de zoekfunctie bovenaan het scherm gebruiken. Dit is vervelend voor opties die regematig gebruikt, je wil niet steeds weer dezelfde zoekterm intypen elke keer dat je iets wil bekijken.

Maar het is ook vervelend als je niet weet waar je precies naar moet zoeken. Soms wil je gewoon even de mogelijkheden langs om te zien wat je nodig hebt. Je weet niet wat je niet weet.

Waar zijn al die opties gebleven? Ik heb het dus over al die kolommen die in kleine lettertjes onderaan het scherm stonden.

Ik wil niet al te conservatief reageren, maar tot dusver vind ik de nieuwe indeling, die naar de app gemodelleerd lijkt te zijn, maar niets. Ik gebruikte ING op mijn desktop juist in aanvulling op de app, omdat die zoveel meer opties heeft en overzichtelijker was. Maar ja, zo blijft men aan het werk denk ik. 

Leeuwenkoning

Re: Menu-opties nieuwe Mijn ING | ING nieuwe opmaak/indeling

[ Bewerkt ]

@Lise,

de mogelijkheid om een 'sitemap' (bladzijde met alle mogelijke links) te zien in de nieuwe Mijn ING is een aantal keer genoemd en ING weet ook dat het door meerdere mensen op prijs wordt gesteld, zie bijv deze recente reactie van @EstherP. Die mogelijkheid is er op dit moment niet.