Aankondigingen

LET OP! Aan al het goede komt een eind en zo ook deze Community.

Omdat wij daar willen zijn waar onze klanten zijn, hebben we besloten per 1 juni 2018 te stoppen met de ING Community in Nederland. Jammer? Ontzettend! Verdrietig? Ja, ook een beetje! Het einde van de wereld? Nee, dat gelukkig niet! We bieden namelijk nog een heleboel andere mogelijkheden om antwoorden op vragen over onze dienstverlening te krijgen en feedback te geven.

Op 1 juni a.s. zal de ING Community offline gaan. Dat betekent dat je de ING Community vanaf dat moment niet meer kunt bezoeken. Wil je nog content teruglezen of opslaan in je eigen archief? Doe dit dan de komende weken!

Wil je meer lezen over deze beslissing? Kijk dan hier!

Krijgen wij ondersteuning voor LastPass paswoordmanager met de nieuwe ING?

Forum particulier | Mijn ING

Reageer
Highlighted
Aik
Betrokken leeuw
Geaccepteerde oplossing

Krijgen wij ondersteuning voor LastPass paswoordmanager met de nieuwe ING?

Het is nu een tijdje bekend dat als je de nieuwe layout van ing hebt dan zijn er problemen met inloggen via LastPass paswoordmanager. 

Ik ga het ontzentend jammer vinden als er geen ondersteuning hiervoor komt. Ik weet niet of er het zelfde speelt met Dashline maar ik vind dat paswoords onthouden en intypen niet meer van deze tijd is.

Leeuwenkoning

Re: Krijgen wij ondersteuning voor LastPass paswoordmanager met de nieuwe ING?

Misschien kan @EstherP hier wat meer over zeggen. Zie haar reactie van 1 december bij het forumbericht Wat doen we met de feedback?

Leeuwenkoning

Re: Krijgen wij ondersteuning voor LastPass paswoordmanager met de nieuwe ING?

@Aik,

vandaag heeft @Janai in een bericht gemeld dat het probleem met de Add-on LastPass in Firefox is verholpen, zie deze reactie. Ik heb het zonet even getest en het gaat nu inderdaad goed.