Aankondigingen

LET OP! Aan al het goede komt een eind en zo ook deze Community.


Omdat wij daar willen zijn waar onze klanten zijn, hebben we besloten per 1 juni 2018 te stoppen met de ING Community in Nederland. Jammer? Ontzettend! Verdrietig? Ja, ook een beetje! Het einde van de wereld? Nee, dat gelukkig niet! We bieden namelijk nog een heleboel andere mogelijkheden om antwoorden op vragen over onze dienstverlening te krijgen en feedback te geven.

Op 1 juni a.s. zal de ING Community offline gaan. Dat betekent dat je de ING Community vanaf dat moment niet meer kunt bezoeken. Wil je nog content teruglezen of opslaan in je eigen archief? Of wil je nog afscheid nemen van je mede Community-leden? Doe dit dan de komende weken!

Wil je meer lezen over deze beslissing? Kijk dan hier!

klantenbenadering

Forum over ING | Klantenservice

Reageer
Highlighted
Betrokken leeuw

klantenbenadering

Ik vind het ronduit onbeschoft dat ik nu met ''jij'' en ''je'' wordt aangesproken. Zo amicaal zijn we niet en ik ben als geldschieter nog steeds koning klant.

Wijze leeuw

Re: klantenbenadering

@Gerard1

Ja de tijden veranderen en ook de term koning klant wordt gewoon klant. Wel zal ik er niet van wakker liggen en het gewoon accepteren.

Ervaren leeuw

Re: klantenbenadering

[ Bewerkt ]

@Gerard1U heeft gelijk, het kan anders.

Helaas is het in de samenleving fout gegaan toen de politie pet  ons allen paste en de politie onze vriend werd.

We komen veel engelse woorden en teksten tegen ook bij de ING, mogelijk is dit op te lossen om ons met YOU aan te laten spreken!

KLA
Nieuwe leeuw

Re: klantenbenadering

Ik moet zeggen dat ik me eraan stoor. Het zijn dan misschien andere tijden, maar ik vind dat tutoyeren nog altijd iets is waar je toestemming voor moet geven. 

Van Ikea kan ik het nog wel velen, die proberen 'jong' te doen. Maar een bank die probeert 'vlot' te klinken, daar heb ik eigenlijk niet zoveel fiducie in.