Compliment over medewerker ING kantoor

Forum over ING | Klantenservice

Reageer
Highlighted
Kko
Nieuwe leeuw

Compliment over medewerker ING kantoor

[ Bewerkt ]

Hierbij wil ik de dame complimenteren die mij vandaag heeft geholpen bij uw filiaal in Capelle aan den ijssel rond 14.30. Ze was meegaand en professioneel. Haar collega daarentegen vond ik minder professioneel. Ik kwam binnen, op mijn vrije dag van werk met een kleine van 2 jaar en zag er misschien een beetje onverzorgd uit, maar zijn opmerking naar zijn collega toen ik vroeg waar ik voor kwam, vond ik niet gepast. Nl dat als Ik het formulier nodig had Ik niet in de schuldsanering moet zitten. Ik merkte aan haar dat ze zich een beetje ongemakkelijk voelde. Zij stelde mij een aantal vragen en ik vertelde haar mijn situatie, waarbij het Dus niets te maken heeft met schulden. We eindigden het gesprek heel positief ook dankzij de kleine. Als zij dezelfde aandacht geeft aan alle klanten, is ze een blijvertje.

ING | Moderator

Re: Compliment over medewerker ING kantoor

Hoi @Kko

Wat leuk dat je even de moeite neemt om een compliment over te brengen. Wel jammer dat de andere medewerker iets minder goed reageerde. Sorry daarvoor.

Ik zal je bericht in ieder geval doorsturen naar het betreffende kantoor. Dank je wel!

Groet,

Hilde

Behulpzame leeuw

Re: Compliment over medewerker ING kantoor

Zo leren ze allebei wat: de ene medewerk(st)er dat hij/zij iedere klant gewoon moet helpen met de vraag die zij heeft en uiterlijke kenmerken buiten beschouwing moet latenSmiley Boos, en de ander dat ze goed bezig is en vooral zo moet doorgaan!!Smiley Vrolijk