Aankondigingen

LET OP! Aan al het goede komt een eind en zo ook deze Community.

Omdat wij daar willen zijn waar onze klanten zijn, hebben we besloten per 1 juni 2018 te stoppen met de ING Community in Nederland. Jammer? Ontzettend! Verdrietig? Ja, ook een beetje! Het einde van de wereld? Nee, dat gelukkig niet! We bieden namelijk nog een heleboel andere mogelijkheden om antwoorden op vragen over onze dienstverlening te krijgen en feedback te geven.

Op 1 juni a.s. zal de ING Community offline gaan. Dat betekent dat je de ING Community vanaf dat moment niet meer kunt bezoeken. Wil je nog content teruglezen of opslaan in je eigen archief? Of wil je nog afscheid nemen van je mede Community-leden? Doe dit dan de komende weken!

Wil je meer lezen over deze beslissing? Kijk dan hier!

Raad van Commissarissen trekt beloningsvoorstel in

Forum over ING | In het nieuws

Reageer
Highlighted
Community manager

Raad van Commissarissen trekt beloningsvoorstel in

Beste Community-leden,

Zoals jullie ongetwijfeld uit de media hebben vernomen, heeft de Raad van Commissarissen het beloningsvoorstel voor de CEO ingetrokken (Lees hier meer). De Raad van Commissarissen betreurt de commotie die dit voorstel heeft veroorzaakt en realiseert zich dat ze de reactie van het Nederlandse publiek met betrekking tot dit gevoelige onderwerp heeft onderschat. De afgelopen dagen hebben we veel zorgen, klachten en vragen van onze Community-leden, klanten en medewerkers met de Raad van Commissarissen gedeeld. Dit heeft er mede toe geleid dat het voorstel is ingetrokken. Ook jullie feedback in de Community is daarbij van groot belang geweest en voor deze input wil ik jullie dan ook bedanken!

Ook ik betreur de situatie van de afgelopen dagen maar hoop dat ING alsnog een kans krijgt om het eerder door jullie in ons gestelde vertrouwen te kunnen bewijzen.

Groet,
Karin

Voormalig lid

Re: Raad van Commissarissen trekt beloningsvoorstel in

Nee beste Karin, mijn vertrouwen krijgt deze bank niet meer.

Zo teleurgesteld, alleen al dat je dit soort salarisverhogingen overweegt.

Dus die man heeft al 2 miljoen per jaar en dan zeggen jullie: ja, met 50% verhogen is reeël, dan komt ie op 3 miljoen.

Mijn hemel, wat doet ie met al dat geld?

(hoef ik overigens niet te weten en wil ik ook niet horen; sowieso veel te veel).

En dan vraag je Karin of wij jullie nog een kans geven?

Hoeveel kansen hebben jullie nodig om geweten te ontwikkelen?

Voormalig lid

Beste communitymanager,

Beetje late reactie van de ING. Jammer dat er eerst commotie moet ontstaan. Ik ben weg. Na ruim 40 jaar klant geweest te zijn is voor mij de maat vol. Inmiddels een andere betaalrekening en spaarreking geopend.

Gegroet ING.

Betrokken leeuw

Beste Karin,

Het is ongelooflijk schandalig die salarissen van die directeuren als je kijkt naar de salarissen van vooral de jonge werknemers bij ING maar ook bij andere werkgevers.

Ik heb echt medelijden met de jeugd, lage lonen, weinig baanzekerheid en dan zie je nog die echt abnormale, belachelijke, maatschappij verscheurende, arm en rijk tegenstellingvergrotende exorbitante salarissen van slimme mannetjes.

Alle fouten van die kapitaalnajagers wordt ook nog eens hersteld en weggepoetst met geld van (over de ruggen van) de kleine spaarders-burgers, brave belastingbetalers (terwijl bedrijven daar ook al regelingen voor treffen zodat zij amper belasting hoeven te betalen), zo krom!!!!!!!!!!

Ik hoop zo dat het (domme) volk wakker wordt en en masse de banken gaat chanteren met hun macht. Weg halen al ons geld, opzeggen die rekeningen.

Heel verstandig dat de Raad van Commissarissen (die trouwens ook veeeeeeel te hoge vergoedingen krijgen) het voorstel heeft ingetrokken,

Met vriendelijke groet,

Annet de Rooij

Voormalig lid

Oh ja, inmiddels overgestapt naar de ASN-bank.

Per vandaag ook community opgezegd,

Betrokken leeuw

en trouwens, het komt echt niet door het functioneren van de directeur dat het nu beter met de ING bank gaat.

De algemene tendens is er een van herstel................

Betrokken leeuw

Wat is er gebeurd met de Balkende norm?   Nota bene Dhr. Balkenende " himself "zit in de raad van commissarissen!  

En de CEO, gaat deze dit zonder morren accepteren?  Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.  Het is wachten op het nieuws dat er een nieuwe CEO komt.   Tenzij er toch een vorm van compensatie komt die dit enorme verlies aan inkomsten voor hem zal kunnen compenseren.  

Voormalig lid

Beste Karin

Het zijn juist de gewone medewerkers van ING, de uitstekende adviezen van onze accountmanager, die reden zijn om te blijven.

Juist het disfunctioneren van een andere bank, is reden geweest om alle rekeningen onder te brengen bij ING. Daar zijn wij nog steeds content mee.

Veel sterkte gewenst met het opruimen van de 'puinhoop' die door onnadenkheid van wat een raad van wijze mannen zou moeten zijn geweest, is veroorzaakt.

c-w
Ervaren leeuw

@KarinW

Klint heel mooi.
Echter volgens: https://nos.nl/artikel/2222107-ing-trekt-omstreden-salarisvoorstel-topman-hamers-in.html krijgt de CEO nog steeds 2.2% (=38.000 euro) extra wat nog steeds meer is dan de 1,7% die de rest van het personeel krijgt.

Behulpzame leeuw

Beste Karin,

"We hebben de publieke reactie op deze duidelijk gevoelige kwestie onderschat", aldus het bestuur van ING. Een groter bewijs voor onnozelheid, waarmee je bij de ING schijnbaar veel geld kunt verdienen, bestaat er m.i. niet.

Ik ga door met het overstappen naar een andere bank omdat de "graaiers" nog steeds in dienst blijven bij ING.

Ik gun jouw trouwens een betere bedrijfsleiding die je waarschijnlijk toch echt elders zult moeten zoeken. Succes met je overstap!