Aankondigingen

LET OP! Aan al het goede komt een eind en zo ook deze Community.

Omdat wij daar willen zijn waar onze klanten zijn, hebben we besloten per 1 juni 2018 te stoppen met de ING Community in Nederland. Jammer? Ontzettend! Verdrietig? Ja, ook een beetje! Het einde van de wereld? Nee, dat gelukkig niet! We bieden namelijk nog een heleboel andere mogelijkheden om antwoorden op vragen over onze dienstverlening te krijgen en feedback te geven.

Op 1 juni a.s. zal de ING Community offline gaan. Dat betekent dat je de ING Community vanaf dat moment niet meer kunt bezoeken. Wil je nog content teruglezen of opslaan in je eigen archief? Doe dit dan de komende weken!

Wil je meer lezen over deze beslissing? Kijk dan hier!

werkgeversverklaring & intentieverklaring

Forum particulier | Hypotheken

Reageer
Highlighted
Betrokken leeuw

werkgeversverklaring & intentieverklaring

Goedemorgen, 

Samen met mijn vriend willen we ons eerste huis kopen. Ik ben zelf alleen net overgestrapt naar een nieuwe baan en daardoor heb ik nog geen vast contract. Mijn vriend wel. Nu weet ik dat wij beide sowieso een werkgeversverklaring moet leveren bij ons hypotheek gesprek bij de ING. 

Moet er daarnaast voor mij nog een intentie verklaring bij? Is dit anders dan een werkgeversverklaring? Op de werkgeversverklaring vanuit werk staat wel een vraag genoemd: 

Bent u van plan het huidige contract te beëindigen, en daar zal mijn werkgever Nee invullen. Is dit voldoende ? 

Bedankt! 

Wijze leeuw

Re: werkgeversverklaring & intentieverklaring

@Charlotte3

In de toelichting bij het formulier staat duidelijk aangegeven dat uw werkgever bij dat item een extra handtekening en een firma stempel moet plaatsen. Dan is het voldoende.

Betrokken leeuw

Re: werkgeversverklaring & intentieverklaring

@jantje7

Bedankt voor uw reactie! "Bij dat formulier" bedoelt u de werkgevers verklaring? Mijn werkgever heeft namelijk een eigen werkgevers verklaring die voldoet aan de NHG ( Nationale Hypotheek Garantie). Of moet mijn werkgever het formulier invullen dat beschikbaar is via de ING ?