Aankondigingen

LET OP! Aan al het goede komt een eind en zo ook deze Community.

Omdat wij daar willen zijn waar onze klanten zijn, hebben we besloten per 1 juni 2018 te stoppen met de ING Community in Nederland. Jammer? Ontzettend! Verdrietig? Ja, ook een beetje! Het einde van de wereld? Nee, dat gelukkig niet! We bieden namelijk nog een heleboel andere mogelijkheden om antwoorden op vragen over onze dienstverlening te krijgen en feedback te geven.

Op 1 juni a.s. zal de ING Community offline gaan. Dat betekent dat je de ING Community vanaf dat moment niet meer kunt bezoeken. Wil je nog content teruglezen of opslaan in je eigen archief? Doe dit dan de komende weken!

Wil je meer lezen over deze beslissing? Kijk dan hier!

Vraag met betrekking tot mijn Hypotheek

Forum particulier | Hypotheken

Reageer
Highlighted
Nieuwe leeuw

Vraag met betrekking tot mijn Hypotheek

[ Bewerkt ]

Ik heb vanaf 2009 een spaar-/beleg hypotheek dat gekoppelt is aan de euribor (Rente waarmee de grote Europese banken onderling lenen. ) momenteel is het ca. 0, 78 %. En is flexible. Ik wil eigenlijk voor een vaste periode van 10 jaar voor de zekerheid gezien mijn leeftijd 51 jaar. Is het verstandig. Alvast bedankt voor de reactie.

Ervaren leeuw

Re: Vraag met betrekking tot mijn Hypotheek

Lastig in te schatten... Wat gaat de rente doen? De laatste geruchten zijn dat de rente omhoog gaat. 

Wijze leeuw

Re: Vraag met betrekking tot mijn Hypotheek

Als je voor zekerheid wilt gaan dan vastzetten van je rente en let op je beleggingen