Aankondigingen

LET OP! Aan al het goede komt een eind en zo ook deze Community.


Omdat wij daar willen zijn waar onze klanten zijn, hebben we besloten per 1 juni 2018 te stoppen met de ING Community in Nederland. Jammer? Ontzettend! Verdrietig? Ja, ook een beetje! Het einde van de wereld? Nee, dat gelukkig niet! We bieden namelijk nog een heleboel andere mogelijkheden om antwoorden op vragen over onze dienstverlening te krijgen en feedback te geven.

Op 1 juni a.s. zal de ING Community offline gaan. Dat betekent dat je de ING Community vanaf dat moment niet meer kunt bezoeken. Wil je nog content teruglezen of opslaan in je eigen archief? Of wil je nog afscheid nemen van je mede Community-leden? Doe dit dan de komende weken!

Wil je meer lezen over deze beslissing? Kijk dan hier!

Klacht over te lange wachttijd afspraak hypotheek adviseur

Forum particulier | Hypotheken

Reageer
Highlighted
Nieuwe leeuw

Klacht over te lange wachttijd afspraak hypotheek adviseur

Het is niet te geloven. Ik wil iets wijzigen aan mijn hypotheek, kan niet via mail en een afspraak pas over meer dan een maand en dan ook nog op een tijdstip midden op de dag. Hoe ouderwets is dat. Of iets eerder maar nog steeds een waardeloze tijd en meer dan 50KM reizen. Als antwoord dat zij ook werktijden hebben. Ik wil toch geen afspraak. Stuur me gewoon wat je nodig hebt.....

ING | Moderator

Re: Klacht over te lange wachttijd afspraak hypotheek adviseur

@Suus2, heb je ook al telefonisch contact met ons gehad? Zo niet, dan kun je Hypotheken altijd bereiken via 020 22 888 88 ;-)

 

Groeten,

Sabrina

ING Webcare

Betrokken leeuw

Re: Klacht over te lange wachttijd afspraak hypotheek adviseur

Tja een leuke opmerking..... ik ben al bijna twee maanden bezig en heb al diverse medewerkers aan de telefoon gehad... iedereen zegt het te regelen maar na het gesprek hoor je niets meer...

Ik zou dus maar wachten op de adviseur....