Aankondigingen

LET OP! Aan al het goede komt een eind en zo ook deze Community.

Omdat wij daar willen zijn waar onze klanten zijn, hebben we besloten per 1 juni 2018 te stoppen met de ING Community in Nederland. Jammer? Ontzettend! Verdrietig? Ja, ook een beetje! Het einde van de wereld? Nee, dat gelukkig niet! We bieden namelijk nog een heleboel andere mogelijkheden om antwoorden op vragen over onze dienstverlening te krijgen en feedback te geven.

Op 1 juni a.s. zal de ING Community offline gaan. Dat betekent dat je de ING Community vanaf dat moment niet meer kunt bezoeken. Wil je nog content teruglezen of opslaan in je eigen archief? Doe dit dan de komende weken!

Wil je meer lezen over deze beslissing? Kijk dan hier!

berichten opschonen

Forum over ING | Drinkplaats

Reageer
Highlighted
Ervaren leeuw

berichten opschonen

@Linda, het wordt tijd om de 'drankplaats' eens op te schonen...

Wordt het per 1 Januari 'geruimd' , gelukkig maar, ik word er kotsmisselijk

van om steeds maar de berichten te lezen van GdR !!! Met zijn Puzzels !!!

@GdR ga naar een andere puzzel web site waar jij je iedeen kan delen !

Succes ermee, en laat anderen van de ing bank hun ideeen delen...

Gr. van Felix

Leeuwenprins

Re: berichten opschonen

Beetje minder mag ook wel. Iedereen is vrij om iets op de 'Drinkplaats' te zetten. Jij vind het dus niks, anderen weer wel.
Ik vind het weer raar dat jij in een bericht mannen oproept iets te melden. Ik voel me beledigd. ;-(
Wijze leeuw

@GdR Trek  je niets aan van dat zure bericht. Persoonlijk hou ik ook niet zo van puzzels, maar je doet er anderen wel een plezier mee.

Leeuwenprins

Hallo @Felix

Ik stel voor dat je met iets leuks komt hier. Als je iets niet leuk vind, dan leest je dat toch gewoon niet.

Oude berichten verdwijnen vanzelf naar oudere pagina's, dat lijkt zelfs op opruimen.

Ervaren leeuw

Sorrij bij deze @fHoorntje, dat was niet de bedoeling, ik bedoelde juist om

MEER VROUWEN op deze SITE te zetten !!

~Gr.jes van Felix...