Hierbij verklaar ik de 'Drinkplaats' voor…

Forum over ING | Drinkplaats

Reageer
Highlighted
Community manager

Hierbij verklaar ik de 'Drinkplaats' voor…

[ Bewerkt ]

Mede naar aanleiding van dit idee en dit Forumbericht van @Felix hebben we vandaag de ‘Drinkplaats’ geopend. In lijn met jullie avatars moeten leeuwen het natuurlijk ook gewoon over koetjes & kalfjes kunnen hebben. En waar doen ze dat? Juist. Bij hun drinkplaats.

Dus stel jezelf voor, geef je mening over een ING-commercial, vertel een grappige anekdote, enzovoorts. Deze drinkplaats is een vrijplaats, binnen de grenzen van onze huisregels uiteraard.

Ervaren leeuw**

Re: Hierbij verklaar ik de 'Drinkplaats' voor…

Jammer dat Pela dit niet meer meemaakt. Hij was hier sterk voor en zat altijd vol ideeen.

Ervaren leeuw*

Hartstikke leuk Linda dat U wilt beginnen met een 'drinkplaats', anderen vinden het vreemd, hoe kom ik op dit idee? Omdat in veel wijken ouderen bijeen komen om samen buiten met evt drankje bij praten !

Op deze site kunnen leden hun zegje doen en anderen kunnen evt reageren!

Het gaat dus NIET over bankzaken maar over andere onderwerpen.

Wij met alle leden wachten af of dit een succes wordt !

Groetjes, Felix ...

GdR
Actieve leeuw*

[ Bewerkt ]

Dag @Felix en @Linda en @Bushman,

Zou het een sugestie zijn om de naam "drinkplaats" te veranderen in b.v. ontmoetingspaats, vriendenplaats, contactenplaats? Het begrip drinkplaats zou af kunnen schrikken i.v.m. drank.

Ps. Heeft @Linda alle suggesies geöptimaliseerd, zodat er voorgaande "problemen" opgelost kunnen worden?

Via andere sites zijn er mogelijkheden om persoonlijk contact te kunnen leggen.

Heeft de vraag van Felix een toegevoegde waarde Vrolijke kat

Ervaren leeuw**

Ik kan me wel iets voorstellen bij wat @GdR schrijft. Ook ik ben niet echt een liefhebber van drank. Smaken verschillen nu eenmaal, en ik wil niemand beledigen. Maar in de buurt waar ik als kind ben opgegroeid was een café op de hoek, waar het vaak nogal luidruchtig toeging. Ik was daar altijd een beetje bang voor en was blij als ik er voorbij was. Het was er binnen heel donker en er kwam ook een lucht uit als de deur openging die ik als kind helemaal niet aangenaam vond...     Op de deur hing verder een bordje: "alleen toegang voor werkschuw en langharig tuig", ook dat gaf te denken...

Maar van mij hoeft de naam van de rubriek niet veranderd te worden, aangezien er - gelukkig - meer soorten drinken zijn. Vooral bij de temperaturen van de afgelopen dagen een prettige gedachte.

GdR
Actieve leeuw*

Dag @Bushman,

Vraagje: Is er een tijdslimiet afgesproken t.a.v. deze nieuwe rubriek?

Ik kan mij voorstellen dat als men eenmaal deze optie gekozen heeft, men niet afhankelijk moet zijn met een automatische uitlogprocedure Kattenknipoog

Ervaren leeuw**

@GdR Ik denk niet dat hier een andere tijdslimiet geldt dan elders, maar ik ondervind de laatste tijd eigenlijk geen problemen meer op dit punt. Blijkbaar heeft ING wel één en ander verbeterd.

GdR
Actieve leeuw*

Hallo allemaal.

Vraagje: Is iemand verantwoordelijk of kan men iemand benaderen t.a.v. "nare" reacties?

ING | Moderator

@GdR, er zijn huisregels opgesteld om ervoor te zorgen dat de Community een fijne plek blijft waar discussie plaats vinden en vragen kunnen worden gesteld. Vind je een bericht, idee of reactie ongepast en/of voldoet het niet aan de huisregels? Dan kun je dit bij ons melden, dat zien wij graag!

Je kunt het melden door in het bericht, idee of reactie op 'Opties' te klikken en dan 'Ongepaste inhoud melden' te kiezen. Je legt vervolgens uit waarom je het als ongepast ervaart. Dan gaan wij het beoordelen en zo nodig actie ondernemen ;-)

Groeten,

Sabrina

ING Webcare

GdR
Actieve leeuw*

Dag @Felix,

Vraagje: Heeft u vanuit deze nieuwe "rubriek" ervaringen en reacties ontvangen?