Meerdere zakelijk rekeningen en Bonnen & Facturen

Forum zakelijk | Bonnen & Facturen

Reageer
Highlighted
Nieuwe leeuw

Meerdere zakelijk rekeningen en Bonnen & Facturen

Ik heb 2 zakelijke rekeningen. Hoe kan ik switchen van de ene naar de andere zakelijke rekening om gebruik te maken van Bonnen & Facturen. Ik kan nu maar bij 1 zakelijke rekening gebruik maken van Bonnen & Facturen.

Ervaren leeuw

Re: Meerdere zakelijk rekeningen en Bonnen & Facturen

Hoi Hans:

Ik denk dat er zijn kosten aan verbonden. Mocht het goed zijn inderdaad om zodien dit punten een push te geven.

Cheers :-) Thanks!

Jadira Norton

ING | Expert

Hallo Hans_nl,

Dank voor je bericht. Op dit moment wordt 1 rekening ondersteund voor Bonnen & Facturen. Wat je kan proberen is de volgorde van je betaalrekeningen in je app omdraaien. Dat is een tijdelijke oplossing waardoor je transacties van de andere rekening kan koppelen.

Ik hoop dat je hiermee geholpen bent. Zo niet, dan horen we het graag.

Met vriendelijke groet,

Sander

ING | Expert

Kleine aanvulling nog. Na het omdraaien van de volgorde van je rekeningen moet je even uitloggen uit de App en opnieuw inloggen. Dan kan je de transacties van de naar boven geplaatste rekening koppelen. 

Betrokken leeuw

Ik wil even reageren op dit bericht. Wij hebben 3 zakelijke rekeningen en bij 1 rekening toont hij bonnen & facturen bovenaan. Alleen niet bij de juiste rekening waar ik het wil. Probeerde net de rekeningen te verplaatsen, dat lukt ook maar hij blijft bij degene waar hij stond. Hoe kan ik dit oplossen? 

Nieuwe leeuw

Hi Nathalietje, heb je uitgelogd en opnieuw ingelogd?

Betrokken leeuw

Ik heb opnieuw ingelogd, helaas werkt het niet. Had gehoopt dat de optie bonnen nu bij de goede rekening zou verschijnen. Zijn er meer mensen die dit hebben?

ING | Expert

Hi Nathalietje, wil je mij je telefoonnummer sturen in een privebericht. Ik bel je graag om wat meer informatie te krijgen en hopelijk kan ik je verder helpen. Met vriendelijke groet, Erik Bomas

GdR
Wijze leeuw

[ Bewerkt ]

Dag @Nathalietje en een moderator @Ron1961,

Helaas wordt uw reactie aangepast. Zie voorwaardes t.a.v. persoonlijke gegevens en eventueel diverse aanwijzingen t.a.v. het forum.

Er wordt gevraagd om een privebericht.

Leeuwenkoning

[ Bewerkt ]

@Nathalietje,

je had een openbaar bericht geplaatst met jouw telefoonnummer. Dat heb ik verwijderd zoals @GdR hierboven al schrijft. Het is de bedoeling dat je een privébericht stuurt naar @ErikBo met jouw telefoonnummer. Hoe je dat doet, heb ik uitgelegd in het forumbericht Privéberichten versturen.