Aankondigingen

LET OP! Aan al het goede komt een eind en zo ook deze Community.

Omdat wij daar willen zijn waar onze klanten zijn, hebben we besloten per 1 juni 2018 te stoppen met de ING Community in Nederland. Jammer? Ontzettend! Verdrietig? Ja, ook een beetje! Het einde van de wereld? Nee, dat gelukkig niet! We bieden namelijk nog een heleboel andere mogelijkheden om antwoorden op vragen over onze dienstverlening te krijgen en feedback te geven.

Op 1 juni a.s. zal de ING Community offline gaan. Dat betekent dat je de ING Community vanaf dat moment niet meer kunt bezoeken. Wil je nog content teruglezen of opslaan in je eigen archief? Doe dit dan de komende weken!

Wil je meer lezen over deze beslissing? Kijk dan hier!

Vier x overschrijfkosten

Forum particulier | Betalen & Creditcards

Reageer
Highlighted
Betrokken leeuw

Vier x overschrijfkosten

Wij wonen sinds kort in het buitenland en hebben hier een huis gekocht. De enige manier om een groot bedrag in een keer over te maken is met een spoedbetaling. Maar daarvoor moet je naar een ING kantoor. Dat gaat dus niet lukken aangezien hier geen ING kantoor is.

het daglimiet is € 50.000 maar hiervoor zijn de kosten per overschrijving € 50 + nog verwerkingskosten. In totaal bijna € 240 voor de vier overschrijvingen.

Iemand enig idee hoe je deze kosten omlaag kunt krijgen?

Leeuwenprins

Re: Vier x overschrijfkosten

Je schrijft er niet bij welk land het is. Dat is wellicht handig voor het krijgen van de juiste tips. Het is geen SEPA land neem ik aan? Daar heb je nl geen transactiekosten.
Wijze leeuw

Je kunt ook geld overmaken naar een niet-EURO land via Transferwise.com, sneller, goedkoper, transparant waar je geld is.

Leeuwenkoning

@RonX,

als ik op de website van TranserWise invul dat ik € 200.000 wil overschrijven naar Chili, dan worden als kosten gemeld: € 2955,67. Wat je goedkoop noemt...

Wijze leeuw

@Ron1961, via ING 4x 50,- plus wisselkosten. ING maakt niet over in Chileens valuta dus de ontvangende bank gaat nog even een onbekend percentage opstrijken. Minder dan 1% zal dat niet zijn. En geen enkele garantie wanneer het aankomt of waar je geld rondhangt.

Betrokken leeuw

[ Bewerkt ]

We willen geld overmaken vanaf Curacao