Aankondigingen

LET OP! Aan al het goede komt een eind en zo ook deze Community.

Omdat wij daar willen zijn waar onze klanten zijn, hebben we besloten per 1 juni 2018 te stoppen met de ING Community in Nederland. Jammer? Ontzettend! Verdrietig? Ja, ook een beetje! Het einde van de wereld? Nee, dat gelukkig niet! We bieden namelijk nog een heleboel andere mogelijkheden om antwoorden op vragen over onze dienstverlening te krijgen en feedback te geven.

Op 1 juni a.s. zal de ING Community offline gaan. Dat betekent dat je de ING Community vanaf dat moment niet meer kunt bezoeken. Wil je nog content teruglezen of opslaan in je eigen archief? Doe dit dan de komende weken!

Wil je meer lezen over deze beslissing? Kijk dan hier!

Tweede zakelijke rekening toevoegen aan de mobiel bankieren app

Forum zakelijk | Betalen & Creditcards

Reageer
Highlighted
LJP
Nieuwe leeuw

Tweede zakelijke rekening toevoegen aan de mobiel bankieren app

Ik heb een zakelijke rekening voor mijn bedrijf en ook een voor een stichting. Ik werk al langer online (laptop) met mijn zakelijke rekening. Nu wil ik ook via de laptop mijn stichtingsgeld beheren. Ik heb een activeringscode, een wachtwoord en een gebruikersnaam voor de account van mijn stichting. Als ik inlog op 'zakelijk' kan ik niet zie hoe ik een 2e account toe kan voegen. Is de enige optie dat ik elke keer tussen de twee accounts moet switchen, en elke keer weer mijn gebruikersnaam en wachtoord intoetsen? met andere woorden, ik kan mijn gebruikrersnaam en wachtwoord niet meer opslaan?

Leeuwenprins

Re: Tweede zakelijke rekening toevoegen aan de mobiel bankieren app

Of het mogelijk is een tweede Zakelijke rekening aan de app toe te voegen zou je na moeten vragen bij de ING zelf, want ik kan er niks over vinden.

Als je bankiert op je laptop en je gebruikt Google Chrome, dan zou je kunnen overwegen een apart 'profiel' in Google Chrome aan te maken. Eén voor je Zakelijke rekening en één voor de stichting. Je kunt dan los van elkaar de gegevens in de browser opslaan. 

Kijk hier hoe dat kan: https://support.google.com/chrome/answer/2364824?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=nl