Aankondigingen

LET OP! Aan al het goede komt een eind en zo ook deze Community.


Omdat wij daar willen zijn waar onze klanten zijn, hebben we besloten per 1 juni 2018 te stoppen met de ING Community in Nederland. Jammer? Ontzettend! Verdrietig? Ja, ook een beetje! Het einde van de wereld? Nee, dat gelukkig niet! We bieden namelijk nog een heleboel andere mogelijkheden om antwoorden op vragen over onze dienstverlening te krijgen en feedback te geven.

Op 1 juni a.s. zal de ING Community offline gaan. Dat betekent dat je de ING Community vanaf dat moment niet meer kunt bezoeken. Wil je nog content teruglezen of opslaan in je eigen archief? Of wil je nog afscheid nemen van je mede Community-leden? Doe dit dan de komende weken!

Wil je meer lezen over deze beslissing? Kijk dan hier!

Payment to a changed bank account

Forum particulier | Betalen & Creditcards

Reageer
Highlighted
Nieuwe leeuw

Payment to a changed bank account

The company which I pay my rent to has recently changed their bank account information (IBAN) on the 1st of April and have only informed me on the 16th. I sent my money on the 3rd and do not know how to get it back or if there is anything I can do. 

Ervaren leeuw

Re: Payment to a changed bank account

Dear @noortje92,

Please be advised that the swift details of the new IBAN will allow the transaction be directed to the correct account. In future please always ensure to use the correct IBAN account.

Warm regards,

Jadira F. Norton

Initials: nnortoja

Leeuwenkoning

Re: Payment to a changed bank account

[ Bewerkt ]

@noortje92,

the best thing to do is to contact the company you are paying the rent to. They are responsible for the late announcement and they can tell you whether the old IBAN is still in use. My guess is that they've received the money in the old  bank account (or have an option that the money is transfered automatically to their new bank account as @JFNorton suggests).

Wijze leeuw

Re: Payment to a changed bank account

@noortje92

Please note that the change of IBAN probably does not mean that the old IBAN-account has been closed with immediate effect. So, as they say in Afrikaans, alles sal reg kom. Just use the new IBAN for all future payments.