Aankondigingen

LET OP! Aan al het goede komt een eind en zo ook deze Community.

Omdat wij daar willen zijn waar onze klanten zijn, hebben we besloten per 1 juni 2018 te stoppen met de ING Community in Nederland. Jammer? Ontzettend! Verdrietig? Ja, ook een beetje! Het einde van de wereld? Nee, dat gelukkig niet! We bieden namelijk nog een heleboel andere mogelijkheden om antwoorden op vragen over onze dienstverlening te krijgen en feedback te geven.

Op 1 juni a.s. zal de ING Community offline gaan. Dat betekent dat je de ING Community vanaf dat moment niet meer kunt bezoeken. Wil je nog content teruglezen of opslaan in je eigen archief? Doe dit dan de komende weken!

Wil je meer lezen over deze beslissing? Kijk dan hier!

Papieren afschriften creditcard: eigen verschijningsritme?

Forum particulier | Betalen & Creditcards

Reageer
Highlighted
Behulpzame leeuw
Geaccepteerde oplossing

Papieren afschriften creditcard: eigen verschijningsritme?

Wellicht de laatste vraag in deze community :-( 

Zaterdag ontving ik mijn maandelijkse papieren afschrift van mijn betaalrekening. In het nieuwe A4-formaat by the way, waar ik heel tevreden mee ben - maar dit terzijde.

Aan mijn betaalrekening is sinds enige tijd een ING creditcard gekoppeld. Ik was er van uit gegaan dat ik het beloofde papieren maandafschrift van deze creditcard (de eerste die ik zou ontvangen) bij het papieren afschrift van mijn betaalrekening zou zijn gevoegd. Dit bleek niet het geval.

Hebben de papieren maanafschriften van de creditcard een eigen verschijningsritme? Ik vind het ontvangen van papieren maandafschriften van mijn creditcard extra belangrijk, nu die afschriften niet te downloaden zijn.

Ik hoop nog wat te horen, dank allen!

Ervaren leeuw

Re: Papieren afschriften creditcard: eigen verschijningsritme?

@Machiel   De afschriften voor de creditcard ontvang je inderdaad apart.

Behulpzame leeuw

Dank @Petronelleke, helder!

Ik ben dan wel benieuwd wanneer ik de eerste tegemoet kan zien. Ik heb de card nu zo'n zes weken, dus de eerste maand zit er al een tijdje op...

Ervaren leeuw

[ Bewerkt ]

@Machiel  De afschriften komen een paar dagen nadat de 'creditcardmaand' is afgesloten, dus dat is na de 3e of de 5e van de maand, afhankelijk van welk soort kaart je hebt (een gewone of een platinum card). Als je de kaart al 6 weken hebt, zou ik het toch maar even in de gaten houden, want dat is wel lang. Je krijgt alleen afschriften van de creditcard als je ook papieren afschriften krijgt van de bankrekening waar de creditcard bij hoort, maar ik begrijp uit jouw bericht dat dit het geval is.

Leeuwenkoning

En ik neem aan dat je ook alleen maar een afschrift krijgt als in de voorgaande maand een creditcardbetaling is gedaan.

Ervaren leeuw

Dat weet ik niet, dat is bij mij nog nooit het geval geweest. Tja, een beetje een gat in de hand.

Behulpzame leeuw

Beste  @Petronelleke  en   @Ron1961  aan beide voorwaarden is voldaan, dus er zou wel een papieren maandafschrift onderweg moeten zijn. Ik kijk het nog even aan...