Email bij IDEAL

Forum zakelijk | Betalen & Creditcards

Reageer
Highlighted
Vlk
Betrokken leeuw

Email bij IDEAL

Als ik een IDEAL betaling doe, staat er standaard een email adres ingesteld. Kan ik dit adres ergens aanpassen?

Leeuwenkoning

Re: Email bij IDEAL

[ Bewerkt ]

@Vlk,

het standaard e-mail adres dat ingevuld staat bij een iDEAL betalingsbevestiging is hetzelfde als waar je nieuwsbrieven en persoonlijke e-mail van ING op ontvangt. Dit kun je aanpassen in Mijn ING bij Persoonlijke gegevens onder het kopje Mijn gegevens en instellingen.

Leeuwenprins

@Ron1961 Bij mij staat er nooit iets ingevuld. Misschien dat de browser dit automatisch invult?
Leeuwenkoning

[ Bewerkt ]

@fHoorntje,

vanochtend heb ik eerst mijn e-mail adres in Mijn ING aangepast naar een adres dat ik verder niet gebruik. Daarna heb ik met een browser met een leeg profiel (.mozilla opzij gezet) iets besteld met iDEAL met gebruikersnaam/wachtwoord/TAN-code. Het nieuw ingevulde e-mail adres uit Mijn ING verscheen toen! Heeft dus niet te maken met onthouden van e-mail adres in de browser. (Ja, je moet soms wat over hebben om een vraag te beantwoorden. Smiley Vrolijk)

Het kan zijn dat het e-mail adresveld leeg is als je de scanner gebruikt bij een iDEAL betaling. Dat is tenminste wat ik begrijp van het idee iDEAL betaling e-mailadres onthouden.

Vlk
Betrokken leeuw

Beste Ron,

Dank voor je antwoord. Ik kan echter dit hoofdstukje nergens vinden in de zakelijke omgeving. Kan ik dit alleen prive aanpassen?

Leeuwenkoning

Ai, dat weet ik niet. Misschien dat iemand met een zakelijke rekening ( @jantje7 ) hier antwoord op kan geven?

Wijze leeuw

@Ron1961en @Vlk

Ook ik kan bij de zakelijke rekening niets vinden om een mailadres in te geven.