Aankondigingen

LET OP! Aan al het goede komt een eind en zo ook deze Community.

Omdat wij daar willen zijn waar onze klanten zijn, hebben we besloten per 1 juni 2018 te stoppen met de ING Community in Nederland. Jammer? Ontzettend! Verdrietig? Ja, ook een beetje! Het einde van de wereld? Nee, dat gelukkig niet! We bieden namelijk nog een heleboel andere mogelijkheden om antwoorden op vragen over onze dienstverlening te krijgen en feedback te geven.

Op 1 juni a.s. zal de ING Community offline gaan. Dat betekent dat je de ING Community vanaf dat moment niet meer kunt bezoeken. Wil je nog content teruglezen of opslaan in je eigen archief? Doe dit dan de komende weken!

Wil je meer lezen over deze beslissing? Kijk dan hier!

Bijna 60 jaar en nog steeds Mej.

Forum particulier | Betalen & Creditcards

Reageer
Highlighted
Betrokken leeuw

Bijna 60 jaar en nog steeds Mej.

[ Bewerkt ]

Hallo, 

Ondanks herhaald verzoek aan ING om Mej. te wijzigen in Mw. wordt ik bij mijn rekening nr nog steeds met Mej. + naam genoemd. Ik kan het niet zelf wijzigen via Persoonsgegevens. Wie herkent dit probleem en heeft een tip voor me?

Voormalig lid

Re: Bijna 60 jaar en nog steeds Mej.

[ Bewerkt ]

@Olavspad,

Welkom, leuk dat u er bent, voel u thuis......

Leeuwenkoning

[ Bewerkt ]

@Olavspad,

ik zou zeggen: nog maar eens proberen het door ING te laten veranderen als het zelf niet is te wijzigen in Mijn ING. Stuur een privébericht naar Webcare mededewerkster @Sabrina (log in en klik op haar naam) met uw gegevens en IBAN. Hopelijk wordt het dan wel aangepast.

ING | Moderator

@Olavspad,

Wat jammer dat het tot op heden nog niet gelukt is om de aanspreekvorm te wijzigen! Sorry voor het ongemak.

We helpen je hier graag bij. Neem daarvoor contact met ons op. Dat kan ook middels een privébericht op deze Community.

Groet,

Hilde

Betrokken leeuw

Jaaa, hier zou ik ook erg graag van af willen.

Bij overschrijvingen staat nog steeds mej. en dit kan je zelf niet wijzigen.

Bestaat die term eigenlijk nog wel?

Leeuwenkoning

@AnnemiekeT,

ik kan in Mijn ING bij Persoonlijke gegevens kiezen voor 'Hr' of 'Mw'. Als je die keuze niet hebt, neem dan contact op met ING klantenservice.

Betrokken leeuw

Klopt, daar kan ik ook gewoon Mevrouw selecteren.

maar... bij alle overschrijvingen die ik doe, staat nog steeds Mej.

bijzonder hoor :-)

Wijze leeuw

@ AnnemiekeT en @Ron1961 er kan een naamverschil zitten tussen de algemene naam hoe je wordt aangeschreven en de naam die op rekening-niveau staat. Dit is aan te passen; op een ING-kantoor of via een klacht...
Wijze leeuw

Ik vindt het altijd wel grappig als dat voorbij komt, een dame heeft haar rekening dan al heel lang.
Ervaren leeuw

@Erikje  Om een langer bestaande klacht van een klant nu 'grappig' te noemen? Waarom regelt ING dit niet gewoon voor alle klanten? Het idee dat je daarvoor naar een ING-kantoor zou moeten ...