Aankondigingen

LET OP! Aan al het goede komt een eind en zo ook deze Community.

Omdat wij daar willen zijn waar onze klanten zijn, hebben we besloten per 1 juni 2018 te stoppen met de ING Community in Nederland. Jammer? Ontzettend! Verdrietig? Ja, ook een beetje! Het einde van de wereld? Nee, dat gelukkig niet! We bieden namelijk nog een heleboel andere mogelijkheden om antwoorden op vragen over onze dienstverlening te krijgen en feedback te geven.

Op 1 juni a.s. zal de ING Community offline gaan. Dat betekent dat je de ING Community vanaf dat moment niet meer kunt bezoeken. Wil je nog content teruglezen of opslaan in je eigen archief? Of wil je nog afscheid nemen van je mede Community-leden? Doe dit dan de komende weken!

Wil je meer lezen over deze beslissing? Kijk dan hier!

Betaalautomaat

Forum zakelijk | Betalen & Creditcards

Reageer
Highlighted
Betrokken leeuw

Betaalautomaat

Hoe kan ik het bedrag wat uit de automaat gehaald kan worden instellen, dus een daglimiet instellen

Leeuwenkoning

Re: Betaalautomaat

@pcmdejongh,

voor een particuliere rekening kun je de Daglimiet Geld opnemen wijzigen bij:

Standaard staat dit op € 1000 per dag en je kunt het niet permanent verhogen, maar wel tijdelijk verhogen (maximaal 3 dagen) tot € 10.000 per dag.

Wijze leeuw

@pcmdejongh

Als u bent ingelogd bij ''Mijn ING zakelijk'' kunt u midden onde kiezen ''Betaalpas instellen''. Mocht u de betaalpas nog geen 5 dagen hebben, moet u nog even geduld hebben.

Betrokken leeuw

Ik heb een gezamelijke rekening met mijn vrouw. Ik kan wel mijn limiet instellen maar niet voor mijn vrouw

Wijze leeuw

@pcmdejongh

Hiervoor moet uw vrouw zelf met haar inlognaam en wachtwoord inloggen.

Leeuwenkoning

[ Bewerkt ]

Ja @jantje7, dat klopt, maar...

ook @Britta, @fHoorntje, @Jessica en ik hebben al in het forumbericht Contactloos betalen uitzetten, melding dat het niet mogelijk is al uitgelegd dat een gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn ING persoonlijk is en dat je alleen met de persoonlijke gebruikersnaam de instellingen van de persoonlijke Betaalpas (zoals contactloos en limieten) kunt aanpassen...

Op de ING pagina Uw Betaalpas: betaal- en pinlimieten staat dat als je geen Mijn ING hebt, je ook naar een ING-kantoor kunt gaan of bellen naar de klantenservice op 020 2288888 om de daglimiet geld opnemen te laten aanpassen. Dat moet dan uiteraard wel door de vrouw van @pcmdejongh worden gedaan als zij geen eigen gebruikersnaam/wachtwoord heeft; het gaat immers om haar Betaalpas.

Betrokken leeuw

Hoe krijgt mijn vrouw een gebruikersnaam en wachtwoord voor onze gezameleijke rekening?

Leeuwenkoning

@pcmdejongh,

dat kan ze aanvragen op de ING pagina Mijn ING aanvragen.

Betrokken leeuw

Geprobeerd een mijn ing aan te maken voor mijn vrouw,maar dat lukt niet. Krijg de meddeling dat er al een mijn ing is of zoiets is. Hoe weet ik wat dan mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord is?

Wijze leeuw

@pcmdejongh

Door op het pijltje te klikken net onde waar het wachtwoord moet worden ingegeven.

Nl op ''Wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten'' en de gegevens van uw vrouw intikken dus ook van haar pinpas.